هنرهای تجسمی> فریبا خانی: برف می‌آید... خیابان‌ها سفید و درخت‌ها پنبه‌ای می‌شوند. از پشت پنجره‌ی ماشین می‌توانی تابلویی زیبا را نظاره کنی، در یک روز برفی زیبا که شهر دیدنی است و گویی خود در تابلویی هستی.

می‌رویم تا از ششمین جشنواره‌ی هنرهای تجسمی فجر در مؤسسه‌ی صبا  دیدن کنیم... به نمایشگاه که می‌رسیم با رنگ‌ها گرم می‌شویم!

در این نمایشگاه که از ۱۴ بهمن شروع به کار کرده است، ۹۹۱ اثر از ۸۰۰ هنرمند ایرانی در بخش ملی و در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی، نگارگری، مجسمه سازی و سرامیک هنری و آثاری از هنرمندان ۳۱ کشور نیز در رشته‌های پوستر، عکاسی، کاریکاتور و تصویرسازی به‌نمایش درآمده است.

در بخش ملی در رشته‌ی نقاشی با موضوع انسان معاصر ۱۱۰ اثر، خوشنویسی در گرایش‌های نستعلیق، شکسته‌نستعلیق، نسخ و ثلث ۲۵۴ اثر، نگارگری ۱۶۶ اثر، مجسمه‌سازی با موضوع «راه بی‌انتها» ۳۰ اثر و سرامیک هنری ۳۵ اثر برای بخش رقابتی ششمین جشنواره‌ی هنرهای تجسمی فجر پذیرفته شده است.

فعالیت ششمین جشنواره‌ی هنرهای تجسمی فجر در بخش ملی (نقاشی، خوشنویسی، نگارگری، سرامیک هنری و مجسمه‌سازی)، بین‌الملل (عکاسی، کاریکاتور، پوستر و تصویرسازی) و مکمل (فیلم‌های مستند هنرهای تجسمی) تا یک‌شنبه چهارم اسفند ادامه دارد. مؤسسه‌ی صبا در خیابان فلسطین، خیابان برادران مظفر واقع است.

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز