همشهری آنلاین: گروه فعالیت‌های قرآنی: کارگاه آموزشی مربیان قرآن سازمان دانش‌آموزی سراسر کشور با حضور آیت‌الله‌ العظمی سبحانی چهارشنبه 16 دی‌ماه در قم برگزار می‌شود

 «داود نیکدل»، کارشناس تشکل‌ها و مدیریت برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی استان قم در گفت‌و‌گو با خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) شعبه قم با اعلام این خبر گفت: این کارگاه آموزشی از روز چهارشنبه 16 دی‌ماه هفته جاری به مدت دو روز در مجتمع یاوران مهدی(عج) جمکران برگزار می‌شود.

نیکدل افزود: در این کارگاه آموزشی بیش از 200 نفر از مربیان قرآن سازمان دانش‌آموزی سراسر کشور حضور دارند و آموزش‌های بیشتری درباره شیوه‌های تدریس قرآن همچنین نکات تبلیغی و فنون آموزش قرآن فرا می‌گیرند.

وی اظهارکرد: حجج اسلام والمسلمین قرائتی، بهشتی و ... برای سخنرانی در این نشست و ارایه تجربیات خود در آموزش قرآن و معارف قرآنی دعوت شده‌اند و به ایراد سخن خواهند پرداخت.

نیکدل عنوان کرد: شیوه‌های تدریس قرآن و مفاهیم آن و آشنایی بیشتر با مفاهیم از جمله مباحثی است که در این کارگاه مطرح خواهد شد و مربیان شرکت‌کننده با تجربه بیشتری به عنوان مبلغ و معلم قرآن در مدارس سراسر کشور فعال خواهند شد.

وی افزود: افتتاحیه این کارگاه روز چهارشنبه، 16 دی ماه از ساعت 15/7 صبح آغاز می‌شود و تا پنج‌شنبه شب، 18 دی‌ماه ادامه خواهد داشت و کارگاه یادشده با برپایی نماز جماعت و سخنرانی آیت‌الله العظمی سبحانی خاتمه می‌یابد.

نیکدل با اشاره به شرکت 5 هزار و 600 دانش‌‌آموز در تشکلات دانش‌‌آموزی استان قم بیان کرد: تشکلات دانش‌آموزی در قالب گروه‌‌های پیشتازان و فرزانگان، دانش‌آموزان مقطع راهنمایی و متوسطه را تحت پوشش دارد.

وی با بیان اینکه قرآن دارای آموزه‌‌های زندگی بخش و حیات آفرین است، تصریح کرد: این مبانی می‌تواند انسان‌ را به موفقیت نزدیک‌‌تر کند، از این رو مبانی و آموزه‌‌های قرآنی باید از قرآن استخراج گردد و در مسیر تربیت صحیح نسل‌های آینده کشور به کارگرفته شود. 

کد خبر 98644

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز