همشهری آنلاین: نشست تخصصی «تجلیل و تکریم ایثارگران از منظر قرآن کریم» 19 بهمن‌ در سالن اجتماعات خبرگزاری قرآنی ایران برگزار می‌شود

 به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، سومین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی تبیین فرهنگ ایثار و شهادت از منظر قرآن با عنوان «تجلیل و تکریم ایثارگران از منظر قرآن کریم» فردا، 19 بهمن‌ماه، به بررسی جایگاه رفیع ایثارگران در آیات قرآن می‌پردازد.

مدح و نقد قرآن کریم از ایثارگران و نخبگان خط هدایت و نقش تجلیل و تکریم ایثارگران در تثبیت فرهنگ ایثارگری از موضوعات طرح شده در این نشست تخصصی است که با حضور حجج اسلام؛ علی نصیری محقق، پژوهشگر، مدرس حوزه و دانشگاه و مدیر موسسه معارف وحی و خرد، حسن نوروزی از اعضای فراکسیون قرآن و عترت و ایثارگران مجلس شورای اسلامی و سیروس کامران مدرس حوزه و دانشگاه و محمدرضا پورمعین رئیس جمعیت قرآنی استان تهران مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

بنابر گزارش ایکنا نشست «تجلیل و تکریم ایثارگران از منظر قرآن کریم» ساعت 14دوشنبه در سالن اجتماعات خبرگزاری قرآنی ایران واقع در؛ خیابان انقلاب، خیابان وصال، خیابان بزرگمهر، پلاک 85 برگزار می‌شود.

این سلسله نشست‌ها به‌همت خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) و معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود و تاکنون جلسات «تعریف، مبانی و انواع ایثار از دیدگاه قرآن کریم» و «سیمای ایثارگران در قرآن کریم» با حضور اساتید حوزه و دانشگاه مورد بررسی قرار گرفته است.

یادآوری می‌شود، کلیه علاقه‌مندان، محققان و پژوهشگران برای حضور در این برنامه می‌توانند در زمان اعلام شده به محل سالن اجتماعات خبرگزاری قرآنی ایران مراجعه کنند. 

کد خبر 101207

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز