همشهری آنلاین: رئیس سابق سازمان دارالقرآن کریم بر اهمیت پیگیری پیشنهاد تشکیل باشگاه قرآنی به عنوان محلی برای تبادل و برخورد آراء تأکید کرد و گفت:

 تشکیل این باشگاه قرآنی می‌تواند نقطه عطفی برای جامعه قرآنی تلقی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس سابق سازمان دارالقرآن شنبه 26 دی ماه در مراسم تودیع خود و معارفه مهدی قره شیخلو به عنوان رئیس جدید سازمان دارالقرآن گفت: خداوند در آیه 15 سوره حجرات می فرماید: مؤمنان واقعى تنها کسانى هستند که به خدا و رسولش ایمان آورده‏اند و هرگز شک و تردیدى به خود راه نداده و با اموال و جانهاى خود در راه خدا جهاد کرده‏اند. آنها راستگویانند.

ایمان به خدا و رسول به مثابه ریشه یک درخت است و اگر می‌خواهیم به درستی آن و زنده بودن درخت پی ببریم باید به ثمر آن نگاه کنیم.

خواجوی با اشاره به برنامه صحیح و ارائه طرحهای کارشناسی و اثرگذار به ویژگی‌های   برنامه‌های خود طی هفت سال خدمت  در سازمان دارالقرآن کریم اشاره کرد و گفت: در سازمان دارالقرآن به صرفه جویی و اصلاح الگوی مصرف توجه بسیاری می شد و بنا داشتیم به نوعی کار کنیم که تجملگرایی وارد کار نشود.

وی همچنین به سرعت و دقت اشاره کرد و یادآور شد: براساس نظرسنجی‌ها و آراء گرفته شده مسئله سرعت و دقت در سازمان دارالقرآن کریم از درصد بالایی برخوردار بوده است. همچنین جذب نیروهای کارآمد و متخصص، ایجاد جوی صمیمی وعاطفی به پیشرفت فضا کمک کرد.

خواجوی همچنین گفت: اعتماد سازی و انجام تعهدات، قانونمندی و پیش بردن کارها براساس مستندات قانونی از دیگر اقداماتی بوده که در این سازمان انجام شده است.

وی با اشاره به مهدی قره شیخلو ریاست جدید سازمان دارالقرآن و حمایتهایی که در آینده از رئیس جدید خواهد داشت گفت افق آینده را روشن می داند.

محمد خواجوی همچنین تأکید کرد که پس از راه اندازی معاونت مطالعات راهبردی و تربیت قرآنی به مسئولیت سید محسن خدام حسنی پیشنهاد باشگاه قرآنی به عنوان محلی برای ارائه آراء، برخورد آراء و کرسی آزاد اندشی مطرح شد که امیدوارم این پیشنهاد پیگیری شده تا یکی از نقاط عطف جامعه قرآنی کشور باشد.

مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان دارالقرآن کریم شنبه 26 دی ماه با حضور ریاست سازمان تبلیغات اسلامی در پژوهشکده باقرالعلوم برگزار شد.

کد خبر 99633

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز