چهارشنبه ۲ دی ۱۳۸۸ - ۱۷:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه از هشتم تا 20 بهمن ماه سال جاری با حضور نفرات برتر مرحله استانی در هشت منطقه کشور برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، مرحله منطقه‌ای سی و دومین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه از روز هشتم تا 20 بهمن ماه سال جاری در دو گروه شکوفه‌ها و بزرگسالان در هشت منطقه کشور برگزار می‌شود.

در مرحله استانی سی و دومین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه بیش از هفت‌ هزار نفر از متسابقان به رقابت با یکدیگر پرداختند که نفرات اول و دوم هر رشته در استان‌ها به مرحله منطقه‌ای راه پیدا کردند.

گزارش ایکنا حاکی است، سی و دومین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در دو گروه بانوان و آقایان بالای 16 سال و پایین 16 سال در رشته‌های حفظ پیوسته 20 جزء قرآن، حفظ کل قرآن، قرائت و ترتیل قرآن کریم برگزار می‌شود.

بنابر این گزارش، مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه طی روز 19 بهمن ماه در آذربایجان غربی، 17 بهمن ماه در همدان، 10 بهمن ماه در مرکزی، 15 بهمن ماه در قم و بوشهر، هشتم بهمن ماه در خراسان شمالی و 13 بهمن ماه در مازندران و فارس برگزار می‌شود.

همچنین، داوران این دوره از مسابقات از میان داوران برتر و بین‌المللی قرآن کریم از سوی دفتر آموزش و مسابقات سازمان اوقاف و امور خیریه انتخاب می‌شوند.

یادآوری می‌شود، نفرات برتر مرحله منطقه‌ای سی و دومین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه طی اسفند ماه سال جاری در مرحله کشوری این مسابقان به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. 

کد خبر 98004

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز