همشهری آنلاین: فرهنگ‌سرای قرآن مجمع قرآنیان شهر تهران را 30 دی‌، ساعت 19 با سخنرانی عباس سلیمی و تجلیل از پنج استاد قرآن در مسجد جامع امام صادق‌(ع) برگزار می‌کند.

«لیلا اکبری‌پور» مدیر روابط عمومی فرهنگ‌سرای قرآن، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) با بیان این مطلب گفت: در راستای تجلیل و تقدیر از استادان، خادمان و فعالان قرآنی شهر تهران، فرهنگ‌سرای قرآن، مجمع قرآنیان شهر تهران را روز چهارشنبه، 30 دی‌ماه، ساعت 19 در مسجد جامع امام صادق‌(ع) برگزار می‌کند.

وی در ادامه افزود: این محفل با حضور استادان جلسات قرآنی و شاگردان این جلسات، قاریان ممتاز و بین‌المللی، گروه‌های تواشیح، سخنرانی اندیشمندان قرآنی، اجرای مسابقات حضوری و اهداء هدایای نفیس، چهارشنبه‌های آخر هر ماه ساعت 19 در این مسجد برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی فرهنگ‌سرای قرآن‌ اظهار کرد: در این مراسم از پنج نفر از استادان جلسات قرآنی شهر تهران از جمله استادان «سیدمرتضی لاجوردی، رحیم آه‌ور، مهدی عزی، سید‌رضا سید‌مهدی و یحیی علی‌مردانی» تجلیل خواهند شد.

اکبری‌پور در پایان تصریح کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته در این محفل، برنامه «کرسی تلاوت» رادیو قرآن نیز به طور هم‌زمان اجرا خواهد شد و به طور مستقیم از این رادیو پخش خواهد شد.

همچنین «عباس سلیمی» از پیشکسوتان قرآنی کشور در این مراسم سخنرانی خواهد کرد. 

کد خبر 99767

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز