همشهری آنلاین: رئیس جدید سازمان دارالقرآن کریم گفت: جایگاه قرآن باید بین مردم، مسئولین و به ویژه بخش تصمیمگیرنده ارتقاء یافته در شأن نظام جمهوری اسلامی ایران برای قرآن ترسیم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی قره شیخلو شنبه 26 دی ماه در مراسم معارفه خود به عنوان رئیس جدید سازمان دارالقرآن کریم وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی محمد خواجوی رئیس سابق سازمان دارالقرآن وی را وزنه و استوانه قرآنی دانست و گفت: اصلی‌ترین وظیفه امروز ما ارتقاء جایگاه قرآنی میان مردم، مسئولین نظام و بخش تصمیمگیرنده است.

وی تأکید کرد: در همه بخش‌ها باید جایگاه قرآن به نوعی ارتقاء یابد که جایگاهی در شأن نظام جمهوری اسلامی ایران برای آن ترسیم شود و این جایگاه باید در بخشهای مختلف برای قرآن در نظر گرفته شود.

قره شیخلو با اشاره به وضعیت کنونی گفت: در حال حاضر با شرایط مطلوب فاصله بسیاری داریم. از این رو باید با تعامل و تقویت ارتباطهای درون سازمانی و بخشهای قرآن در چارچوب شرح وظایف از همه از نظر کمی و کیفی کمک بگیریم تا سمت و سوی ما در کار فرهنگ قرآن متجلی شود و تحول در فضای قرآنی کشور احساس شود.

وی همچنین از تمام مسئولین و هیئت امنای سازمان دارالقرآن کریم خواست کار قرآنی را جدی تلقی کنند چرا که به تعبیر وی با تحقق تعالیم و تأثیرات قرآنی در جامعه فاصله داریم.

مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان دارالقرآن کریم وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی امروز شنبه 26 دی ماه با حضور حجت الاسلام سید مهدی خاموشی در پژوهشکده باقرالعلوم برگزار شد.

کد خبر 99628

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز