گروه حوادث: مرد جوان بعد از اخراج از کارگاهی که در آنجا کار می کرد، نقشه سرقت خودروی صاحبکارش را طراحی کرد اما 48 ساعت بعد وی در غرب تهران در محاصره پلیس قرار گرفت.

روز 4آذر مرد کارخانه داری در تماس با پلیس اعلام کرد سه جوان مسلح بعد از حمله مسلحانه به وی خودرو پرایداش را سرقت کرده اند، اما وی موفق به فرار از چنگ آنها شده است.

این مرد در خصوص نحوه حمله مردان مسلح به کارآگاهان گفت:عصر امروز در جاده فیروزکوه ناگهان دریک پیچ خلوت سه مرد مسلح با محاصره خودروام مرا مجبور کردند خودروام را متوقف کنم. بااینکه لوله دوکلت کمری سرم را نشانه گرفته بود چهره یکی ازسارقان که ازکارگران قدیمی شرکتم بود شناختم.

اومدتی پیش به دلیل اینکه غیبت غیر موجه زیادی داشت ازکارخانه اخراج شده بود. آن سه مرد با تهدید اسلحه مرا به صندلی عقب خودروکشانده و سرم را زیر صندلی کردند و سپس عازم منطقه ای نامشخص شدند.

مرد کارخانه دار افزود: آنان قصد ربودن مرا داشتند ولی من زمانی که متوجه شدم آنان درخودرو را قفل نکرده اند در فرصتی مناسب آن را گشوده وخودرا به خیابان انداختم .سارقان مسلح با فرارم نیز توقف نکرده وبا سرعت متواری شدند.

کارآگاهان اداره یکم شماره پلاک خودرومسروقه را به تمام یگان های پلیس اعلام کردند.تحقیقات ادامه یافت تااینکه48ساعت بعد از وقوع این سرقت پلیس بامشاهده خودروپراید فاقد شماره ای درخیابان ستارخان دستور توقف آن را صادر کردند وبابررسی اوراق خودرومعلوم شد سرنشینان این خودرو  سارقان مسلح تحت تعقیب هستند.

هر سه متهم فراری این پرونده به نامهای کریم، رضا و حامد سوار بر خودرو مسروقه دستگیر شدند.

حامد که کارگراخراجی مرد کارخانه داربود در توضیح علت ارتکاب سرقت از صاحبکارسابق خود گفت: بعد از اخراج ازکارخانه بیکار شدم.هر چقدر دنبال کار می گشتم شغل مناسبی پیدا نمی کردم.

چندین بار هم به کارخانه مراجعه کردم تاطلب 500 هزارتومانی ام را ازوی وصول کنم ولی حاضرنبود طلبم را بدهد.برای همین با دونفرازدوستانم که آنهانیز به دلیل بیکاری محتاج پول بودند نقشه این سرقت مسلحانه را کشیدیم تا هم من قادر باشم طلبم را وصول کنم وهم آنان با فروش خودرو مسروقه مشکل مالی خود را حل کننند.

برپایه این گزارش ادعاهای این متهم درحالی مطرح است که مرد کارخانه دار درخصوص طلب 500 هزارتومان سارق اظهار بی اطلاعی کرده واین ادعا راکذب عنوان می‌کند.کارآگاهان اداره یکم تلاش خود برای فاش کردن علت وقوع این سرقت مسلحانه را ادامه می دهند.

کد خبر 9669

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز