مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۸۸ - ۱۸:۳۲
۰ نفر

گروه شهری: شرکت بهره‌برداری مترو تهران با صدور اطلاعیه‌ای از مسئولان شهرداری تهران، مجلس شورای اسلامی، دولت و همه کسانی که مشکلات اخیر متروی تهران را پیگیری کردند تشکر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: شرکت بهره‌برداری مترو تهران لازم می‌داند مراتب تشکر و قدردانی خود را از مسئولان شهرداری تهران، دولت، مجلس شورای اسلامی و همه عزیزان دیگری که با حساسیت مشکلات اخیر متروی تهران را دنبال نموده و با حمایت‌های مادی و معنوی خود، ما را در انجام وظیفه خدمت رسانی یاری نموده اند، اعلام نماید.

خوشبختانه فضای مثبت به‌وجود آمده این امیدواری را ایجاد نموده است که در آینده نیز با تداوم حمایت‌ها و پرداخت بموقع بودجه‌های مصوب هیچگاه شاهد بروز اختلال در حرکت قطارهای مترو نباشیم.

فرصت را مغتنم شمرده و به استحضار مردم خوب تهران می‌رساند با کمک‌های ارائه شده از سوی شهرداری تهران و دولت، مشکل قطعات یدکی و تعمیرات قطارهای موجود در مترو حل خواهد شد و به‌تدریج از میزان تاخیرات ناشی از این‌دو موضوع ظرف ماه‌های آینده کاسته خواهد شد.

از طرف دیگر با تدبیر مسئولان ذیربط فضای رسانه‌ای جنجال ساز و التهاب آفرین نیز رو به کاهش نهاده که این خود در آرام‌سازی‌ فضا و ایجاد جو همکاری و همدلی برای حل مشکلات اصلی مترو مؤثر بوده است.

در پایان ذکر این موضوع را لازم می‌داند که با کمک‌های اخیر به بهره‌برداری متروی تهران مشکلات روزمره و جاری تا حد زیادی کاهش یافته ولی لازم است با توجه به استقبال روزافزون مردم از مترو، موضوع خرید واگن‌ها و قطارهای جدید بیش از پیش جدی گرفته شود تا ازدحام و شلوغی بیش از حد در ایستگاه‌ها و قطارها، به‌طور ریشه‌ای حل شود.

کد خبر 95050

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز