گروه شهری: مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه گفت: با وجود آنکه تاخیرات مترو کمتر شده است اما چون هنوز با کمبود واگن مواجه هستیم تاخیرها کم و بیش ادامه دارد

که امیدواریم با ورود واگن‌های جدید از اواخر زمستان شاهد بهبود خدمات رسانی در مترو باشیم.

محسن هاشمی در حاشیه جلسه 3آذر شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: پس از روشنگری‌هایی که صورت گرفت و بحث‌هایی که در مورد مترو مطرح شد امروز همه در مورد نیاز مترو به واگن مصمم هستند و اتفاق نظر دارند و امیدواریم با کمک شهرداری و دولت و سیستم بانکی، تجهیزات و واگن‌های جدید مترو به موقع وارد کشور شود.

وی ادامه داد: کارخانه‌های واگن‌سازی‌ پارس و تهران هم‌اکنون در حال آماده‌سازی‌ تجهیزات و واگن‌های جدید مترو هستند که امیدواریم با تزریق این واگن‌ها به خط، از زمستان به مرور شاهد بهبود وضعیت مترو باشیم.

مدیرعامل شرکت مترو تهران تصریح کرد: علاوه بر مشکل کمبود واگن‌ها، افزایش تاخیرات اخیر مترو به‌دلیل ازدحام جمعیت بوده زیرا هرساله از 15 مهرماه تا 15 آبان‌ماه با پیک و ازدحام مسافران در مترو روبه‌رو می‌شویم که با سرد شدن هوا به مرور از ازدحام مهرماه کاسته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: متروی تهران در بهمن و اسفند ماه نیز با ازدحام مسافران مواجه می‌شود که امیدواریم تا آن موقع واگن‌های جدید به خط وارد شوند و شاهد بهبود وضعیت باشیم.

کد خبر 96062

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز