دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۶:۲۸
۰ نفر

گروه حوادث: پرونده 2 مرد تبهکار که بعد از ربودن پسربچه‌های خردسال، آنها را در مخفیگاه خود مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند، با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران رفت

این دو متهم تا‌کنون به آزار و اذیت 13 پسربچه اعتراف کرده‌اند و قرار است به‌زودی در شعبه 77 دادگاه کیفری محاکمه شوند. تحقیقات پلیس برای دستگیری متهمان 9 فروردین امسال و با شکایت والدین پسربچه‌ای 9 ساله آغاز شد.

روز حادثه این پسربچه برای خرید یک بسته چای از خانه خارج شده بود. در حالی که والدین این کودک تصور می‌کردند فرزندشان بعد از گذشت چند دقیقه به خانه برمی‌گردد، وقتی بازگشت وی به درازا کشید، با نگرانی جست‌وجو برای پیدا کردن وی را آغاز کردند.

هنوز ساعتی از این ماجرا نگذشته بود که پسرخردسال، سراسیمه نزد پدر و مادرش بازگشت و مدعی شد 2 مرد جوان وی را ربوده‌‌اند.

آنها بعد از اینکه به بهانه‌ای به من نزدیک شدند، مرا به زور به خانه‌ای در همین اطراف برده و در آنجا مورد آزار و اذیت قرار دادند. سپس یکی از آنها که عکس یک عقاب را روی بدنش خالکوبی کرده بود مرا تهدید کرد که اگر از این ماجرا چیزی به کسی بگویم دوباره به سراغم می‌آید و مرا از بین می‌برد.

والدین پسربچه، وقتی این جملات را از زبان فرزندشان شنیدند، با پلیس تماس گرفتند و ماجرا را به ماموران اطلاع دادند.دقایقی بعد، با حضور گروهی از ماموران در محل، تحقیقات برای دستگیری مردان جوان آغاز شد و آنها با کمک این پسربچه موفق شدند در کمتر از یک‌ساعت مخفیگاه متهمان را شناسایی کنند.

بعد از شناسایی این محل، دستور بازداشت هردو متهم صادر شد و کارآگاهان اداره 16 آگاهی تهران با ورود به این خانه، یکی از متهمان را دستگیر کردند.

در حالی که متهم مدعی بود پسربچه ربوده شده را نمی‌شناسد و از ماجرای آزار و اذیت وی خبر ندارد، ماموران با مشاهده عکس خالکوبی شده عقاب روی بدن او دریافتند که وی یکی از آدم‌ربایان است و او را به اداره آگاهی منتقل کردند.

وقتی مرد جوان متوجه شد راهی جز بیان حقیقت ندارد به ربودن و آزار و اذیت پسربچه اعتراف کرد و گفت: من و همدستم کودکان را با تهدید چاقو می‌ربودیم و بعد از انتقال به مخفیگاهمان، آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌دادیم. سپس آنها را رها می‌کردیم و با تهدید از آنها می‌خواستیم از این ماجرا چیزی به کسی نگویند.

وی ادامه داد: من ازدواج کرده بودم اما به خاطر مشکلات زندگی، از همسرم جدا شدم. نخستین باری که این کار را کردیم، حالت عادی نداشتیم. من یکی از نوجوان‌ها را به بهانه فروختن رم موبایل به قیمتی پایین اغفال کردم و بعد از بردن او به جایی خلوت، به همراه همدستم وی را مورد تجاوز قرار دادیم.

12 نوجوان دیگر را هم که همگی کمتر از 15 سال داشتند به بهانه‌هایی مشابه اغفال می‌کردیم و آنان را مورد تعرض قرار می‌دادیم.  این متهم در حالی که به‌شدت ابراز پشیمانی می‌کرد، گفت: اگر کسی با برادر من این کار را می‌کرد، او را می‌کشتم. حالا هم دادگاه حق دارد حکم اعدام مرا صادر کند چون کار کثیفی انجام داده‌ام.

این متهم در ادامه تحقیقات مدعی شد تاکنون به همراه همدستش، 13 پسربچه را ربوده و قربانی وسوسه‌های شیطانی خود کرده است. بعد از اعترافات مرد جوان، تحقیقات برای دستگیری همدست او ادامه یافت و بعد از گذشت 3 روز ماموران موفق شدند با شناسایی مخفیگاه وی، او را نیز دستگیر کنند.

با اعتراف متهمان به ربودن پسربچه‌های خردسال، رسیدگی قضایی به این پرونده آغاز شد و روز گذشته این پرونده با صدور کیفرخواست از سوی قاضی آرش سیفی، دادیار اظهارنظر دادسرای امور جنایی تهران، برای ادامه رسیدگی قضایی به شعبه 77 دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

کد خبر 87512

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز