گروه حوادث: مرد جوان برای تامین هزینه اعتیاد خود، دست به اخاذی از رانندگان مسافرکش می‌زد.

او برای این کار در پوشش زنانه ظاهر می‌شد و طعمه‌های خود را فریب می‌داد. از مدتی قبل ماموران پلیس شهرستان قهجاورستان اصفهان در جریان سرقت‌های سریالی دختر جوانی قرار گرفتند که با اغفال رانندگان خودروهای عبوری، اقدام به اخاذی از آنها می‌کرد.

شاکیان مدعی بودند پس از آنکه این دختر جوان را سوار خودروی خود کرده‌اند او در فرصتی مناسب از آنها اخاذی کرده و سپس متواری شده است. با افزایش شکایت‌ها، بازپرس شعبه 3 دادسرای عمومی و انقلاب اصفهان، به کارآگاهان پلیس اصفهان دستور داد دختر جوان را شناسایی کرده و او را دستگیر کنند.

در این مرحله از تحقیقات، کارآگاهان اقدام به چهره نگاری دختر سارق کرده و به این ترتیب توانستند سرنخ‌هایی درباره محل زندگی وی به دست بیاورند. به این ترتیب، ماموران خانه این دختر سارق را به محاصره درآوردند اما هنگامی که به خانه وی رفتند با پسر جوانی روبه‌رو شدند که در پوشش زنانه قصد خروج از خانه را داشت.

به این ترتیب پسر دخترنما دستگیر شد و تحت بازجویی قرار گرفت، در جریان بازجویی‌ها از این مرد جوان، کارآگاهان دریافتند او با آرایشی ماهرانه و در حالی که پوششی زنانه داشت، خود را به شکل دختر در آورده و با فریب رانندگان خودروهای مسافرکش، سوار این خودروها می‌شد و در فرصتی مناسب با تهدید، اقدام به اخاذی از آنها می‌کرد.

جوان دختر نما که نام واقعی‌اش علی است، با اعتراف به سرقت‌های سریالی در 2 سال گذشته به بازپرس پورعجم گفت: پس از آنکه اعتیاد شدیدی به کراک پیدا کردم، چون پولی برای تهیه مواد نداشتم به فکر اخاذی افتادم، از آنجا که می‌دانستم در پوشش زنانه راحت‌تر می‌توانم دست به اخاذی از رانندگان بزنم، با این شگرد سرقت‌هایم را شروع کردم.

به گزارش روابط عمومی دادگستری اصفهان، بازپرس پورعجم – رئیس شعبه 3 دادسرای عمومی و انقلاب اصفهان- با اعلام این خبر در هشداری از رانندگان خواست تا از سوار نمودن زنان خیابانی و مشکوک خودداری کرده و درصورت مشاهده چنین افرادی، موضوع را سریعا به پلیس اطلاع دهند.

وی همچنین  از کسانی که توسط این فرد در سطح شهرستان اصفهان مورد اخاذی قرار گرفته‌اند درخواست کرد برای طرح شکایت به دادسرای عمومی و انقلاب اصفهان مراجعه کنند.

کد خبر 91593

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز