سه‌شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۸:۵۶
۰ نفر

گروه حوادث: 2 کارگر میدان میوه و تره‌‌بار با همدستی همدیگر، باند 2 نفره جیب‌بری راه‌ انداختند.

متهمان در مدت چند ماه به ده‌ها نفر از مشتریان این بازار دستبرد زدند اما سرانجام در دام پلیس گرفتار شدند. 5 شهریور امسال، مامورین کلانتری 152 خانی‌آباد تهران حین گشتزنی در این منطقه به مرد جوانی که با دیدن پلیس قصد مخفی کردن خود را داشت مشکوک شدند و او را دستگیر کردند.

با کشف 7 دستگاه گوشی تلفن همراه از این مرد به همراه یک جلد شناسنامه، کارت خودرو و کارت پایان خدمت که متعلق به افراد دیگری بود، وی به شعبه 8 دادسرای ناحیه 16 تهران منتقل شد و به دستور بازپرس پرونده برای تحقیقات تخصصی در اختیار کار‌آ‌گاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.

متهم در جریان بازجویی‌ها اعتراف کرد که در یکسال اخیر به همراه همدستش در محدوده جنوب غرب تهران و در مکان‌های پر رفت‌وآمد اقدام به جیب بری می‌کردند. او گفت: من و همدستم در میدان میوه و تره‌‌بار کار می‌کنیم. به همین خاطر با همه جای آن به خوبی آشنا هستیم و می‌دانیم در کجاها می‌شود به راحتی اموال مردم را سرقت کرد.

وی ادامه داد: ما با راه‌اندازی یک باند 2نفره، در مناطق شلوغ بازار پرسه می‌زدیم و با شناسایی طعمه‌هایمان، به آنها نزدیک شده و بعد از تنه زدن، جیب‌شان را خالی می‌کردیم.
بعد از اعترافات متهم، مخفیگاه همدست او نیز شناسایی و وی در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.  سرگرد محمد نظری، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران، با بیان این خبر گفت: متهمان تاکنون به ده‌ها فقره جیب بری اعتراف کرده‌اند و کارآگاهان نیز موفق شده‌اند10 نفر از مالباختگان را شناسایی کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر سوابق اتهامی این دو متهم توسط کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی بزرگ در دست بررسی است و شهروندانی که در محدوده جنوب غرب تهران به‌ویژه در میدان مرکزی میوه و تره بار به شیوه جیب بری مورد سرقت قرار گرفته‌اند می‌توانند برای پیگیری پرونده خود به شعبه هشتم بازپرسی دادسرای ناحیه 16 تهران یا پایگاه پنجم پلیس آگاهی واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

کد خبر 89311

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز