سه‌شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۷:۴۵
۰ نفر

گروه حوادث: مرد جوان که برای رسیدن به دستمزد یک میلیون تومانی حاضر شده بود 200 گرم کراک را ببلعد، قبل از انتقال محموله به زندان دستگیر شد.

چند روز قبل ماموران زندان قزلحصار کرج هنگام بازرسی بدنی از یکی از زندانیان تازه‌ وارد، 200 گرم کراک کشف و این مرد را دستگیر کردند. در حالی که متهم مدعی بود، مواد متعلق به‌خودش نیست و او فقط وظیفه انتقال این محموله به زندان را بر عهده داشته است، وی به شعبه 21 دادسرای جنایی کرج منتقل شد و مقابل بازپرس رضایی قرار گرفت.

این مرد در جریان تحقیقات قضایی گفت: مدتی قبل از طریق یکی از دوستانم با فردی به‌نام محسن آشنا شدم. او در کار فروش مواد‌مخدر بود و بعد از اینکه چندین بار از وی مواد خریداری کردم، یک روز به من پیشنهاد داد کاری برایش انجام دهم و در عوض یک میلیون تومان دستمزد بگیرم.

من که حسابی وسوسه شده بودم گفتم هر کاری باشد قبول می‌‌کنم و او گفت که باید 200 گرم کراک را به زندان منتقل کنم و در اختیار فردی در آنجا قرار دهم.

متهم ادامه داد: قرار شد من بسته‌های کوچک کراک را ببلعم و آنها را در معده‌ام جاسازی کنم. به این ترتیب می‌توانستم بعد از اینکه ماموران دستگیرم کردند، مواد را به زندان منتقل کنم.

در آنجا نیز باید منتظر فردی می‌ماندم که به سراغم می‌آمد و با دادن یک انگشتر به‌عنوان رمز، مواد را از من تحویل می‌گرفت و دستمزدم را همانجا به من می‌داد.  وی افزود: بعد از بلعیدن مواد، یک گرم هروئین در جیبم گذاشتم و محسن به پلیس زنگ زد و آدرس مرا به ماموران داد. وقتی ماموران به در خانه‌‌ام آمدند و هروئین را داخل جیبم کشف کردند، مرا دستگیر و به زندان منتقل کردند.

تا اینجا، همه چیز درست پیش رفت اما وقتی وارد زندان شدم مواد را از معده‌ام خارج کردم تا در اختیار صاحبش قرار دهم که ماموران زندان متوجه‌‌ شدند و مرا دستگیر کردند.

بازپرس رضایی با شنیدن اظهارات مرد زندانی وی را به اتهام حمل مواد‌مخدر تحویل کارآگاهان اداره مبارزه با مواد‌مخدر داد تا بقیه همدستانش شناسایی و دستگیر شوند.

کد خبر 87599

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز