همشهری آنلاین: مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کرد: در شرایطی که قدرت‌های استکباری دنیا فریاد دفاع از حقوق بشر را سر داده‌اند

 و حتی شعار دموکراسی آنها از تمام بلندگوهای امپریالیسم خبری برای جهانیان پخش می‌شود، در دو روز اخیر دنیا شاهد جنایات ضدبشری صهیونیست‌های اشغالگر در سرزمین مظلوم غزه است.

به گزارش روز یکشنبه هشتم دی ایرنا به نقل از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، این فاجعه بزرگی است که ملتی را ابتدا با محاصره همه جانبه محکوم به مرگ تدریجی نمایند و وقتی مقاومت آنها را در دفاع از حق حیات خویش بینند، از فرط عصبانیت با بمب‌های مرگ آور، کودکان را در آغوش پدران و مادران به خاک و خون بکشند؟ و روشن است که این ددمنشی نشان عجز و استیصال است و نه قدرت.

در این بیانیه آمده است: در ماجرای غم‌انگیز و فاجعه انسانی غزه، سکوت دیگر کشورها، به خصوص کشورهای مسلمان و به‌ویژه دولت‌های عربی منطقه بسیار تاسف‌بار است، تاسف بیشتر این است که بوق‌های استکباری مظلومان غزه را حامیان تروریست و رژیم اشغالگر قدس و حامیانش را منادیان صلح و امنیت در جهان معرفی می‌کنند.

نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام با محکومیت شدید این جنایت بشری و کشتار مظلومانه مردم بی‌دفاع غزه که با هیچ بهانه سیاسی نظامی و امنیتی قابل توجیه نیست، از علمای جهان اسلام، ملل اسلامی و صاحبان وجدان‌های بیدار جهانی و سازمان‌های بین‌المللی به اصطلاح حامی حقوق بشر و دولت‌های اسلامی می‌خواهند در راه قطع این جنایات و کم کردن آلام مصیبت‌دیدگان و جبران خسارات آنان تلاش کنند که در این شرایط کمترین وظیفه‌ای اسلامی و انسانی است.

کد خبر 71769

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز