همشهری آنلاین: رئیس خانه کاریکاتور از راه‌اندازی سایت غزه و مقاومت برای نمایش کاریکاتورهای غزه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس در آینده نزدیک خبر داد.

سیدمسعود شجاعی طباطبایی در این باره به خبرنگار مهر گفت: با توجه به برگزاری مسابقه کاریکاتور غزه و استقبال هنرمندان دنیا از آن و با توجه به ادامه اشغالگری‌های رژیم صهیونیستی، بسیاری از کاریکاتوریست‌ها از ما خواستند برای محکوم کردن این اشغالگری برنامه‌ای برگزار کنیم. خانه کاریکاتور نیز در این ارتباط سایت غزه و مقاومت را به زودی راه‌اندازی خواهد کرد.

رئیس خانه کاریکاتور در ادامه افزود: در این سایت کلیه آثار نمایشگاه کاریکاتور غزه که در تهران برگزار شده بود در معرض دید علاقمندان و مخاطبان قرار می‌گیرد و تمام کاریکاتوریست‌های داخلی و خارجی نیز می‌توانند آثار جدید خود را روی آن قرار دهند تا به نمایش عموم درآید.

وی گفت: این حرکت در راستای حمایت هنرمندان از مردم غزه و یکی از دلایل تعجیل در برپایی آن حمایت کاریکاتوریست‌های دنیا است. بیشترین درخواست از طرف هنرمندان برزیلی شده و این نشان می‌دهد هنرمندان مسیحی در آستانه سال جدید چقدر به مردم غزه توجه دارند.

شجاعی طباطبایی در پایان گفت: این سایت مراحل پایانی طراحی و راه‌اندازی را پشت سر می‌گذارد و همچنین آثار این نمایشگاه در قالب کتاب و پوستر نیز منتشر خواهد شد.

کد خبر 71765

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز