همشهری آنلاین: سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز با تاکید بر ادامه مقاومت و ایستادگی در برابر صهیونیست‌های متجاوز هشدار داد:

رژیم صهیونیستی بهای سنگینی برای حماقت‌ها و جنایت‌های خود خواهد پرداخت.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، فوزی برهوم امروز در سخنانی در واکنش به جنایات مستمر رژیم صهیونیستی در نوارغزه گفت: آنچه در غزه در حال وقوع است، توطئه‌ای با اهداف روشن است و آن در هم شکستن اراده مردم فلسطین و پایان مقاومت و از بین بردن حکومت قانونی و تسلیم حماس و گروه‌های مقاومت است، اما ما هرگز اجازه آن را نخواهیم داد و این هولوکاست و جنایتها و جنگ وحشیانه هر اندازه باشد، ما تسلیم نخواهیم شد.

وی تصریح کرد: اگر سکوت عربی و همدستی اروپایی و حمایت آمریکایی آشکار از جنایات اشغالگران صهیونیستی نبود این جنایات را مرتکب نمی‌شدند.

برهوم گفت: ما صاحبان حق هستیم که سرزمین ما را غصب کرده‌اند و مقدسات ما را از بین برده‌اند و فرزندان، پیران و زنان ما را به صورت گروهی اعدام می‌کنند و تاکید می‌کنیم مقاومت ادامه خواهد یافت و جنگ اسرائیلی جز به پافشاری و افزایش اراده حماس برای ادامه مقاومت بر ضد صهیونیست‌ها منجر نخواهد شد.

وی خاطر نشان کرد‌: این جنگ علنی علیه غزه تنها سبب پافشاری ما بر دفاع و گزینه مقاومت خواهد شد.

سخنگوی حماس افزود: هدف این هولوکاست و جنگ تمام عیار، درهم شکستن اراده مردم فلسطین و نابودی برنامه مقاومت و نابودی حماس است که در چارچوب طرح از پیش برنامه ریزی شده و با هماهنگی برخی طرف‌های منطقه‌ای و بین‌المللی و چراغ سبز آنها به اشغالگران به راه افتاد.

وی گفت: ما تاکید می‌کنیم اعتماد و ایمان ما به خدا و اراده ما قوی تر از هر زمانی است و مقاومت ادامه خواهد یافت و صهیونیست‌ها بهای سنگینی برای این حماقت‌ها و جنایات خود خواهند پرداخت.

کد خبر 71761

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز