چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۸۷ - ۱۶:۳۸
۰ نفر

فلوریدا: مردی که با درخت کاج پدر خود را مورد ضرب و شتم قرار داده بود به زندان افتاد.

گزارش پلیس حاکی از آن است که این مرد 37 ساله با والدین خود زندگی می‌کرد و در پی یک مشاجره خانوادگی به قدری عصبانی شدکه یک درخت کاج را به سمت پدرش پرتاب کرده است.

البته پدرش در جهت دیگری فرار کرده و درخت پس از برخورد با دیوار شکسته است اما این پسر خشن دست‌بردار نبوده و  پدرش را کتک زده است. این در حالی است که در صورت برخورد درخت کاج با این پیرمرد احتمال داشت که شکستگی های بسیار جدی برای او ایجاد شود.

هرچند این مرد اتهام حمله به والدینش را انکار کرده است اما باید روز های آغاز سال نو میلادی را در زندان سپری کند.

بطری نامه‌بر

نیوجرسی: یک مادر و دختر در حال قدم زدن کنار ساحل، بطری حاوی یادداشتی کوتاه پیدا کردند که خبر از یک آتش‌سوزی در یکی از جزایر دورافتاده در اقیانوس می‌داد.

اما هنگامی که پلیس این یادداشت را مورد بررسی دقیق‌تر قرار داد دریافت که تاریخ آن به سال 1969 بازمی‌گردد. ساکنان محلی پس از شنیدن این خبر اعلام کردند که پدر و مادر‌های آنها به یاد دارند که 39 سال قبل گروهی از ماهیگیران که برای ماهیگیری به اقیانوس رفته بودند دچار حریق شده و تعدادی از آنها کشته شدند.

به گفته پلیس این نامه احتمالا توسط یکی از نجات‌یافتگان این حادثه به وسیله بطری که در دسترس داشته به دریا انداخته شده تا شاید کسی به او کمک کند. البته با توجه به تاخیر تقریبا 40 ساله به نظر نمی‌رسد که کسی به نویسنده این نامه کمک کرده باشد.

گفتنی است، در حال حاضر تحقیقات برای شناسایی نویسنده این نامه آغاز شده است.

جلوگیری از سرقت

نیویورک: مردی که شاهد به سرقت رفتن کامیونش بود با سرعت دنبال آن دوید و توانست از کامیون در حال حرکت بالا برود. این مرد کشاورز در حال انجام کار های روزمره خود بود که دید کامیونش با سرعت در حال حرکت است.

با وجود اینکه فاصله او با کامیون بسیار زیاد بود، آن را دنبال کرد و پس از شکستن شیشه عقب کابین، وارد آن شد.در همین حال سارق که یک زن بود خود را از کامیون به بیرون پرتاب کرد و سوار خودروی همدستش شد که پشت سر آنها حرکت می‌‌کرد.

اما صاحب کامیون آنها را تعقیب کرد و با پلیس تماس گرفت و سرانجام این زوج سارق به دام افتادند. زن سارق پس از دستگیری به پلیس گفت هیچگاه گمان نمی‌کرده  که این مرد بتواند فاصله طولانی را به سرعت بدود و از کامیون در حال حرکت بالا برود.

صاحب کامیون نیز گفت‌که با وجود اینکه 50 سال سن دارد هر روز ورزش می‌کند و از آمادگی بدنی خوبی برخوردار است.

بهداشت پوست برای زندانیان

برلین: از این پس مردان زندانی در آلمان مجاز خواهند بود تا از محصولات بهداشتی برای پوست خود استفاده کنند. طبق قانون جدید زندانیان می‌توانند  پول خود را به خرید محصولات بهداشتی اختصاص دهند. این در حالی است که تاکنون تنها زنان زندانی مجاز به استفاده از محصولات بهداشتی پوست بودند.

جریمه روشن کردن اجاق

کانزاس سیتی: پلیس، مرد 44 ساله‌ای را که در آپارتمان  خود اجاق ذغالی روشن کرده بود، دستگیر کرد.

این در حالی است که این اجاق برای استفاده در فضای باز طراحی شده و در صورتی که در فضای بسته مورد استفاده قرار گیرد، گاز منواکسیدکربن ناشی از آن ایجاد مسمومیت می‌کند.

در این مورد نیز 2 نفر از همسایگان وی با این گاز مسموم شده و به بیمارستان انتقال یافتند. دادگاه این مرد را به پرداخت غرامت به همسایگانش محکوم کرده است.

کد خبر 70012

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز