یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۸۷ - ۱۹:۴۶
۰ نفر

لندن: پزشکان به زودی در مورد جداسازی دوقلو‌های به هم چسبیده ‌ای که به تازگی در انگلیس متولد شده‌اند، تصمیم‌گیری خواهند کرد.

گفتنی است که مادر این دوقلوها لقب جوان‌ترین مادر جهان را گرفته است که در سن 18سالگی، دوقلوی به هم چسبیده به دنیا آورده است.

از سوی دیگر پزشکان به مادر این نوزادان هشدار داده اند که امکان دارد حین انجام عمل جداسازی، دوقلو‌ها که از ناحیه سینه به هم چسبیده‌اند، فوت کنند.

با این حال مادر آنها تاکید دارد که باید این عمل جراحی انجام شود، زیرا در غیر این‌صورت زندگی برای آنها عذاب‌آور خواهد بود. اما گروهی از پزشکان معتقدند باید بیشتر صبر کرد تا نوزادان بزرگ‌تر و قوی‌تر شوند.

مردان ژاپنی غمگین

توکیو: تحقیقات نشان می‌دهد که مردان ژاپنی بیش از زنان این کشور در مناسبت‌های خاص احساس دلتنگی می‌کنند.

به گفته کارشناسان تعداد مردان مجرد در ژاپن در حال افزایش است و این درحالی است که با توجه به فرا رسیدن‌سال نو میلادی احساس تنهایی آنها دو چندان می‌شود.

70 درصد از مردان مجرد شرکت کننده در این نظرسنجی اعلام کرده‌اند که امیدوارند بتوانند در تعطیلات سال نو ازدواج کنند. این درحالی است که تنها 50 درصد از زنان مجرد معتقدند که تعطیلات سال‌نو احساس تنهایی آنها را بیشتر می‌کند.

مرکز اطلاعات ازدواج ژاپن اعلام کرده است که مردان مجرد بسیار بیشتر از آنچه نشان می‌دهند احساس تنهایی می‌کنند و مشاهده خانواده‌هایی که در کنار هم تعطیلات سال نو  را سپری می‌کنند، آنها را دلتنگ تر می‌کند.گفتنی است، اغلب جمعیت ژاپن، سال نوی میلادی  را نیز جشن می‌گیرند.

تجدید نظر در خرید اسباب‌بازی

نیویورک: در آستانه سال نو میلادی بسیاری از پدر و مادر‌ها به فکر خرید اسباب‌بازی برای کودکان خود هستند. اما فراگیری رکود و وضعیت نابسامان اقتصادی در جهان موجب شده است تا والدین برخلاف سال‌های گذشته، برای خرید اسباب‌بازی دست به عصا‌تر شوند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که افزایش قیمت اسباب‌بازی‌ها و در مقابل کاهش قدرت خرید خانواده بازار اسباب‌بازی را دچار تحولات جدیدی کرده است.

این در حالی است که شرکت های تولید کننده این محصولات با تبلیغات جذاب می‌کوشند تعداد مشتریان خود را افزایش دهند. در این میان گروهی از والدین دست به اعتراض علیه این شرکت‌ها زده‌اند.

به گفته آنها تبلیغات تولید‌کنندگان اسباب‌بازی توجه بچه‌ها را جلب کرده و موجب بهانه‌گیری آنها می‌شود.گفتنی  است که برخی از والدین توان خرید این اسباب‌بازی‌ها را نداشته و در موقعیت دشواری قرار می‌گیرند.

ازدواج در پیری

لندن: سر انجام پس از 9 ماه انتظار پیر‌مرد و پیرزنی که نهمین دهه از عمر خود را پشت سر می‌گذارند به عقد هم درآمدند. آنها در گذشته هر کدام یک ازدواج داشته و 4 فرزند، 5 نوه و 10 نتیجه آنها از میهمانان ویژه جشن عروسی‌شان بودند.

داماد که به تازگی وارد 90 سالگی شده است به خبرنگاران گفت: تا قبل از ملاقات با همسرم من یک پیرمرد افسرده بودم.

وی افزود: هر چند از سال‌ها قبل همسر جدیدم را می‌شناختم و در دوره جنگ جهانی دوم نیز در گروه‌های امدادی با هم همکار بودیم اما 9 ماه قبل به طور رسمی از او درخواست ازدواج کردم.

البته سکته قلبی عروس در آن زمان مانع انجام مراسم ازدواج شد و پس از بهبودی او جشن عروسی آنها برگزار شد. البته عروس حین ازدواج روی ویلچر نشست و به گفته پزشکان وی مبتلا به پوکی استخوان مزمن است.

کد خبر 69705

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز