سه‌شنبه ۳ دی ۱۳۸۷ - ۱۹:۵۶
۰ نفر

برلین: مردی که از بیماری افسردگی رنج می‌برد با پریدن داخل قفس خرس‌های یک باغ وحش قصد خودکشی داشت که اقدام به موقع نگهبانان، جان او را نجات داد.

این مرد 37 ساله که به تازگی همسر خود را از دست داده است از روی نرده‌های باغ وحش بالا رفت و ناگهان وارد قفسی شد که در آن چند خرس نگهداری می‌شدند.

اما نگهبان باغ‌وحش که همان حوالی بود به سرعت خود را به قفس رساند و از نزدیک شدن خرس‌ها به این مرد جلوگیری کرد. این مرد افسرده پس از خارج شدن از قفس به بخش روانکاوی بیمارستان انتقال یافت تا تحت درمان قرار گیرد. پزشکان می‌گویند شدت افسردگی او به حدی است که امکان دارد بار دیگر نیز دست به خودکشی بزند.

تفاهم در جراحی

نیوجرسی: در حالی که زوج‌های جوان بر سر کوچک‌ترین مسائل دچار اختلاف می‌شوند، یک زوج جوان آنقدر با هم تفاهم دارند که حتی تاریخ عمل جراحی‌شان را نیز در یک روز معین کردند. خانواده و دوستان و آشنایان این زوج موفق می‌گویند که تا به حال مشاجره و بحثی بین آنها درنگرفته است و همیشه بزرگ‌ترین اختلاف نظر‌ها را هم با گفت‌و‌گو حل می‌کنند.

این زوج جوان هرگز بدون هم غذا نمی‌خورند و هردو سر یک ساعت از سر کار به خانه بازمی‌گردند تا اوقات بیشتری را در کنار یکدیگر سپری کنند.

این در حالی است که این زن و شوهر از 3 سال پیش به بیماری چاقی دچار شدند و وزن آنها هر روز بیشتر از روز قبل شد؛ به نحوی که پزشکان تشخیص دادند آنها باید برای درمان چاقی‌شان تحت عمل جراحی قرار گیرند.

اما این زوج جوان در این مسئله هم تفاهم به خرج دادند و با تلاش زیاد تاریخ و ساعت عمل جراحی‌شان را همزمان با یکدیگر انتخاب کردند.

تشویق فرزندان به اعتیاد

نیویورک: اعتیاد بیش از حد یک مادر جوان موجب شد که او فرزندان نوجوان خود را نیز به استعمال مواد مخدر تشویق کند. این زن، پسر و دختر نوجوان خود را سوار خودرو کرد و در بین راه آنها را تشویق کرد تا همانند وی از مواد مخدر استفاده کنند.

اما پلیس که به سرعت بیش از حد خودرو مشکوک شده بود آن را متوقف کرد. این در حالی بود که پسر 14 ساله این زن پشت فرمان نشسته بود و به همین دلیل پلیس خودرو را توقیف کرد.

با وجود اینکه در آغاز پلیس گمان می‌کرد تنها جرم این زن اجازه دادن به پسرش برای نشستن پشت فرمان است، دختر او به یکی از ماموران گفت که مادرش از او خواسته مواد مخدر مصرف کند.

به این ترتیب پلیس خودرو را بازرسی کرد و مقداری مواد مخدر در آن کشف کرد. در حال حاضر این مادر جوان در انتظار رای دادگاه است و در صورت اثبات جرم‌هایش احتمال دارد که به اتهام سوء استفاده از فرزندانش،حق حضانت آنها را از دست بدهد.

نگهداری عقرب در دهان

بانکوک: زنی که به ملکه عقرب مشهور است، با نگه داشتن یک عقرب در دهان خود، رکورد تازه‌ای به ثبت رساند. این زن 39 ساله در مقابل یک مرکز خرید بزرگ در شهر پاتایا و در برابر چشمان حیرت‌زده مردم یک عقرب بزرگ را بیش از 2 دقیقه در دهانش نگه داشت.

این درحالی است که عقربی که او در دهانش گذاشته بود یکی از سمی‌ترین عقرب‌های جهان است که زهر او به سرعت موجب مرگ انسان می‌شود. البته این زن در گذشته نیز رکوردی در زمینه زندگی با عقرب‌‌ها به ثبت رسانده بود.

او به مدت 33 روز در یک اتاقک شیشه‌ای که زیر نظر دوربین‌های تلویزیونی قرار داشت با 5 هزار عقرب زندگی کرد. وی در سال 2002 نیز رکورد مشابهی را به مدت 32 روز ثبت کرده بود. نکته جالب این است که این زن با مردی ازدواج کرده که  سابقه زندگی با هزارپاها را داردو به همین دلیل به سلطان هزارپاها مشهور است.

کد خبر 71406

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز