سه‌شنبه ۱۲ آذر ۱۳۸۷ - ۱۹:۰۴
۰ نفر

کانزاس‌سیتی: در حالی که روز به روز استفاده از انواع اسلحه سرد و گرم برای انجام سرقت در آمریکا فراگیر‌تر می‌شود، یک زن جوان از اسپری مو به عنوان اسلحه‌ای برای تهدید دیگران استفاده می‌کند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این زن 25 ساله تا کنون به چندین فروشگاه دستبرد زده است. نحوه کار او نیز به این ترتیب است که اسپری مو را داخل کیف‌دستی‌اش می‌گذارد و در یک فرصت مناسب آن را روی چشم‌های صندوق‌دار فروشگاه می‌پاشد و اسکناس‌ها را به سرقت می‌برد.

مدیر یکی از فروشگاه‌هایی که هدف سرقت این زن قرار گرفته است به خبرنگاران گفت: او به قدری این کار را سریع انجام داد که فرصت عکس‌العمل نشان دادن وجود نداشت.

غافلگیری در جشن تولد 80 سالگی

مینه‌سوتا: پیرمردی که هشتادمین سالگرد تولدش را جشن گرفته بود، یک هدیه غافلگیر‌کننده دریافت کرد. این مرد در کنار خانواده خود سرگرم خوردن کیک تولدش بود که پستچی، زنگ خانه‌شان را به صدا درآورد.

هنگامی که پیرمرد در را باز کرد، پستچی به او گفت که یک کارت برای او ارسال شده است. این پیرمرد 80 ساله پس از بازکردن پاکت کارت و خواندن داخل  آن متوجه شد که فرستنده این کارت تبریک تولد، معلمی است که او 70 سال قبل شاگردش بوده است.

این در حالی بود که این پیرمرد در طول سالیان گذشته بار‌ها نشانی محل سکونت خود را عوض کرده بود اما کمک به یک مؤسسه خیریه موجب شد معلمش او را بشناسد.

ماجرا از این قرار بود که روزنامه‌ها مقاله‌های متعددی در مورد کمک های این مرد به مؤسسات خیریه به چاپ رساندند و معلم او از روی نام و فامیلش، شاگرد سابقش را شناخت و تصمیم گرفت با ارسال کارت تبریک تولد او را غافلگیر کند.

بلعیدن گوشواره سرقتی

فلوریدا: جوانی که برای سرقت یک جفت گوشواره آنها را بلعیده بود به دام پلیس افتاد. این جوان 18 ساله یک جفت گوشواره 16 دلاری را از ویترین یک مغازه برداشت و آنها را داخل بطری آب انداخت.

این در حالی بود که دوربین‌های مخفی تصویر این سرقت را به ثبت رساندند و مدیر فروشگاه با پلیس تماس گرفت. اما ماموران هنگامی به فروشگاه رسیدند که این جوان از فروشگاه خارج شده بود و توانستند او را در پیاده‌رو دستگیر کنند.

اما هنگام بازرسی بدنی این جوان گوشواره‌ها پیدا نشد و ماموران برای بررسی بیشتر و اثبات جرم، او را به مرکز پلیس انتقال دادند.

از سوی دیگر این سارق جوان هم تاکید می‌کرد که چیزی سرقت نکرده و به خاطر این بی‌احترامی به دادگاه شکایت خواهد کرد.

اما انجام بازرسی بدنی با اشعه ایکس پرده از راز این سرقت گشود و مشخص شده که او گوشواره‌ها را همراه با آب درون بطری بلعیده است.

توجیه عجیب برای خلافکاری

مکزیکوسیتی: مردی که با سرعت زیاد در بزرگراه‌ها رانندگی کرده و  چندین خودرو را از جاده منحرف کرده بود به پلیس گفت صدایی به او گفته است که این کار را انجام دهد.

اما پلیس می‌گوید سرعت سرسام‌آور این مرد موجب شده که کنترل خودرو از دست او خارج شده و با خودرو‌های دیگر برخورد کند. این راننده خلافکار برای انجام آزمایش‌های روانپزشکی تحت نظر قرار دارد.

هدف گرفتن موتورسوار بی‌احتیاط

تایپه: در حالی که ماموران راهنمایی و رانندگی موظف به اعمال سختگیرانه قانون در مورد متخلفان شده‌اند، ماموران در خودروی گشت پلیس،  یک موتور سوار را که کلاه ایمنی به سر نداشت با اسلحه هدف قرار دادند.

البته آنها پیش از این اقدام با بلندگو از او خواستند که متوقف شود اما بی‌توجهی وی به اخطار پلیس موجب شد که ماموران با تهدید اسلحه این موتورسوار را متوقف کنند.   

کد خبر 69914

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز