شنبه ۱۶ آذر ۱۳۸۷ - ۱۵:۵۴
۰ نفر

میشیگان: پلیس، پسر جوانی را که مواد مخدر بلعیده بود، وادار کرد تا آن را از دهانش بیرون بیاورد.

ماموران هنگام گشت‌زنی در خیابان به راننده یک خودرو مشکوک شده و به او فرمان ایست دادند اما این جوان با سرعت زیادی از دست پلیس فرار کرد.

سرانجام ماموران توانستند او را به دام بیندازند اما این پسر 25 ساله جلوی چشم آنها مواد مخدری را که به همراه داشت، بلعید.

با این حال پلیس او را  وادار کرد که محتویات معده‌اش را بالا بیاورد و مواد مخدر را که در بسته‌بندی‌های کوچک قرار داشت به عنوان مدرک جرم تحویلشان بدهد.

پس از این اقدام پلیس او را دستگیر و راهی دادگاه کرد. این جوان به پلیس گفت مواد مخدر را بلعیده تا آنها نتوانند جرمش را ثابت کنند.

آشپزی دردسرساز دانش آموزان

فلوریدا: دانش‌آموزان یک کلاس پس از خوردن دست‌پخت خودشان راهی بیمارستان شدند و معلمشان را حسابی به دردسر انداختند.

ماجرا از این قرار بود که معلم این کلاس از دانش آموزان خواسته بود غذای مورد علاقه‌شان را بپزند و به مدرسه بیاورند. از بین 18 دانش‌آموز این کلاس، 16 نفر دست‌پختشان را به مدرسه آوردند.

اما مدت کوتاهی پس از اینکه دانش آموزان این غذا‌ها را خوردند، دل‌درد شدیدی گرفتند و معلمشان ناچار شد اورژانس را خبر کند. البته این دانش آموزان به صورت سرپایی درمان شدند اما والدین آنها از معلم مدرسه به دادگاه شکایت کرده‌اند.

ازسوی دیگر پلیس از باقیمانده غذا‌ها نمونه‌برداری کرده است تا مشخص شود کدام یک از غذا‌ها موجب مسمومیت دانش آموزان شده است.

این در حالی است که مدیر مدرسه نیز اعلام کرده این معلم بدون در جریان قرار دادن وی از دانش آموزان درخواست کرده غذا بپزند و احتمال اخراج وی از مدرسه وجود دارد.

سرقت بی‌هدف

منهتن: 2 سارق حرفه‌ای با صحنه‌سازی یک تصادف، کامیونی حاوی هزار و 800 جفت کفش را به سرقت بردند اما تنها چند کیلومتر آن طرف‌تر کامیون و محتویاتش را رها کرده و فرار کردند.

این در حالی بود که پلیس در جریان این سرقت قرار نگرفته بود و آنها می‌توانستند به سادگی کفش‌ها را که 40 هزار دلار ارزش داشت، سرقت کنند.

سارق خواب‌آلود

فلوریدا: سارق بی‌خانمانی که دچار کمبود خواب بود در صحنه سرقت به خواب رفت و به دام پلیس افتاد . این مرد میانسال با دردسر زیاد گاوصندوق خانه همسایه‌اش را باز کرد و جواهرات او را داخل کیسه کوچکی ریخت اما شدت خواب آلودگی موجب شد که او در حالی که هنوز کسیه را در دست داشت، جلوی گاو صندوق به خواب برود.

سوپ مجانی برای جلب مشتری

نیویورک: در حالی که شرایط نابسامان اقتصادی قدرت خرید مردم را در آستانه سال نو میلادی کاهش داده است و فروشگاه‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل خلوت‌تر هستند، مدیران فروشگاه‌ها برای جلب مشتری دست به ابتکار های جالبی می‌زنند.

اخیرا فروشگاهی اعلام کرده است که به مدت یک ماه از مشتریان خود با قهوه و کیک پذیرایی می‌کند و  مشتریان در صورت تمایل می‌توانند از منوی سوپ رایگان این فروشگاه، سوپ مورد علاقه‌شان را سفارش دهند. مدیر این فروشگاه گفت: حتی اگر مشتریان جنسی خریداری نکنند نیز به همین روش از آنها پذیرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: البته این اقدام هزینه‌ای اضافی برای فروشگاه دارد اما هنگامی که تبلیغات معمول در جذب مشتریان بی‌تاثیر است، باید با روش‌های دیگری آنها را جذب کرد. اما تا کنون بیشتر مراجعه کنندگان تنها برای غذا‌خوردن به این فروشگاه مراجعه کرده‌اند.

کد خبر 70194

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز