جمعه ۲۹ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۸:۳۳
۰ نفر

توکیو: پیرترین مرد جهان روز پنجشنبه گذشته یکصدو سیزدهمین سالگرد تولدش را جشن گرفت.

جالب اینکه این پیرمرد در مراسم تولد خود اعلام کرد که قصد دارد دست‌کم 5 سال دیگر به زندگی ادامه بدهد.

این پیرمرد هم اکنون با پسر و عروس خود زندگی می‌کند و شرایط بدنی‌اش بسیار مطلوب است. وی هر روز صبح زود از خواب بیدار می‌شود و  روزنامه می‌خواند. او هر روز بعداز ظهر شیر می‌نوشد و سعی می‌کند که در طول روز تنها 3 وعده غذا مصرف کند.

وی همچنین دشمن سیگار و نوشیدنی‌های الکلی است. کشور ژاپن یکی از پیرترین کشورهای جهان است که میانگین سن زنان، 86 سال و مردان 79 سال است.

تبعات افزایش قیمت بنزین

شیکاگو: گران شدن بنزین در آمریکا باعث شده تا تمام مشاغل، پول بیشتری را از مشتریان خود طلب کنند. ابتدا شرکت‌های هواپیمایی به دلیل گران شدن سوخت قیمت بلیت‌ها را افزایش دادند.

سپس نوبت به پیک‌های رستوران‌ها و پیتزا فروشی‌ها رسید که از مشتریان پول بیشتری را بگیرند. اما دیروز اعلام شد که فروشندگان مواد مخدر نیز افزایش قیمت بنزین را بهانه‌ای برای افزایش قیمت مواد مخدر اعلام کرده‌اند.

داستان از این قرار بود که یک فروشنده مواد مخدر مقداری کوکائین به منزل یکی از مشتریان خود برد.با توجه به اینکه خانه مشتری 32 کیلومتر از محل استقرار فروشنده فاصله داشت به همین دلیل وی به بهانه افزایش قیمت بنزین 25 دلار بیشتر از مشتری طلب کرد.

جالب اینکه مشتری این موضوع را به پلیس اطلاع داد و ماموران، فروشنده را دستگیر کردند.

کارآگاه نوجوان

مکزیکوسیتی: یک نوجوان 13 ساله با بهره از تکنیک‌های پلیسی توانست سارق دوچرخه خود را به دام بیندازد. پس از اینکه دوچرخه این پسربچه به سرقت رفت وی در شبکه جهانی اینترنت به جست وجو پرداخت و متوجه شد که دوچرخه‌ای دقیقا با همان‌مشخصات دوچرخه‌ سرقتی به مزایده گذاشته شده است.

به همین دلیل وی با فروشنده دوچرخه قرار ملاقات گذاشت، همراه با پلیس در محل قرار حاضر شد و سارق را به دام انداخت.

سرقت زنگ 82 ساله

آیووا: 2 مرد که زنگ قدیمی یک کلیسا را سرقت کرده بودند به دام افتادند. آنها در تاریکی شب این زنگ بسیار سنگین را که قدمت آن به 82 سال قبل بازمی‌گشت با استفاده از جرثقیل سرقت کردند اما حین فروش آن دستگیر شدند.

دردسرهای آپارتمان 53 میلیون دلاری

نیویورک: چندی پیش یک تاجر روس تصمیم گرفت یک آپارتمان در شهر نیویورک را به ارزش 53 میلیون دلار پیش خرید کند.

قرار بود که این آپارتمان بر فراز یکی از سرشناس‌ترین هتل‌های این شهر ساخته شود. به همین دلیل تاجر روس 10 میلیون دلار به عنوان پیش پرداخت به صاحب هتل پرداخت تا این آپارتمان را برایش بر فراز هتل بسازد.

البته در حین امضای قرارداد، صاحب هتل طرح 3 بعدی آپارتمان را در کامپیوتر به خریدار نشان داد اما حالا که عملیات ساختمان به پایان رسیده خریدار به دادگاه شکایت کرده و خواستار پرداخت 40 میلیون دلار غرامت از سوی صاحب هتل شده است.

خریدار معتقد است آپارتمان ساخته شده کاملا متفاوت با آپارتمانی است که صاحب هتل طرح 3 بعدی آن را هنگام عقد قرارداد به او نشان داده بود. به گفته خریدار، پنجره‌های آپارتمان وی بسیار کوچک و سقف آن بسیار کوتاه است.

کد خبر 63775

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز