سه‌شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۸:۰۵
۰ نفر

مکزیکوسیتی: گروهی از دوستان قدیمی که در سال 1976 با هم قراری گذاشته بودند، اکنون قصد دارند که قول خود را عملی کنند.

 آنها که حالا به مردانی پرمشغله تبدیل شده‌اند  قرار گذاشتند که در سن 50 سالگی، یک مسابقه پرتاب پای سیب ترتیب دهند.

آنها می‌گویند که سال‌ها پیش درحالی که تنها 18 سال داشتند در یک رستوران این قرار را گذاشتند.  این گروه قصد دارند در یک روز تعطیل همه افراد خانواده را دعوت کرده و با 500 بشقاب پای سیب که روی آنها پر از خامه است با یکدیگر مسابقه دهند.

گفتنی است در صورتی که شرکت‌کنندگان بتوانند پای سیب‌ها را به صورت رقیب بزنند، امتیاز بیشتری خواهند گرفت.

معلق بین زمین و آسمان

نیویورک: مردی که قصد داشت به یکی از اعضای خانواده‌اش که پشت در ساختمان گیر کرده بود کمک کند، برای بیش از یک ساعت از پنجره ساختمان آویزان شد.

این مرد پس از اینکه مشاهده کرد یکی از فامیل‌هایش پشت در مانده به او گفت که به وی کمک خواهد کرد.

به همین منظور به پشت بام رفت و با استفاده از یک رشته طناب که روی پشت بام محکم کرده بود، پایین رفت تا به پنجره خانه او که در طبقه ششم بود، برسد.

اما از شانس بد این مرد ،پنجره قفل بود و او نتوانست طبق برنامه‌ریزی از طریق پنجره وارد خانه شود و در را باز کند. به همین دلیل تصمیم گرفت دوباره با استفاده از طناب خود را بالا کشیده و روی پشت‌بام برود.

اما هرچه تلاش کرد، نتوانست. شاهدان عینی گفتند این مرد به مدت یک ساعت بین زمین و آسمان معلق بود تا ماموران امداد سررسیدند و با شکستن در و باز کردن قفل پنجره او را داخل ساختمان کشیدند.

برشته کردن بلیت

بالتیمور: مقامات یک شرکت فروش بلیت‌های بخت آزمایی اعلام کردند، زوجی که به تازگی 250 هزار دلار برنده شده بودند، بلیت خود را در دستگاه تست نان گذاشته و آن را به سطل زباله انداخته‌اند.

ماجرا از این قرار بود که یک روز پس از انجام قرعه کشی، زن خانواده به گمان اینکه در قرعه‌کشی برنده نشده است تصمیم گرفت بلیت خود را دور بیندازداما به طور کاملا اتفاقی این بلیت که به یک قطعه نان چسبیده بود وارد دستگاه تست شد و همراه با نان، برشته از دستگاه بیرون آمد.

این زن سپس بلیت را در سطل زباله انداخت اما ناگهان فریاد شوهرش را شنید که از برنده شدن آنها در قرعه‌کشی خبر می‌داد. این زن و شوهر بین زباله‌ها را جستجو کردند تا توانستند این بلیت سوخته و مچاله شده را پیدا کنند.

البته اوضاع به نفع این زوج خوش شانس پیش رفت و آنها توانستند بخش مربوط به ارقام بلیت را که سالم مانده بود، جدا کرده و برای دریافت جایزه آن را به شرکت تحویل دهند.

سفارش پیتزا برای زندان

فلوریدا: یک مجرم سابقه‌دار پس از آزادی از زندان برای همه پرسنل زندان پیتزا سفارش داد و پیتزا‌ها  را برای آنها فرستاد. این مرد که به اتهام قاچاق مواد مخدر دستگیر شده بود در طول دوره محکومیت خود رفتار خوبی با پرسنل زندان داشت و آنها هم تحت تاثیر این رفتار با او دوست شده بودند.

این دوستی تا جایی پیش رفت که این متهم به هیچ وجه نمی‌خواست از زندان آزاد شود. به هرترتیب او از زندان آزاد شد و برای تشکر از کارمندان زندان برای همه آنها پیتزا سفارش داد. اما پس از اینکه پیتزا‌ها به در زندان رسید، رئیس زندان از پذیرفتن آنها خودداری کرد.

او گفت که کارمندانش نمی‌توانند در حالی که در شیفت کاری به سر می‌برند، غذا را به عنوان هدیه دریافت کنند.

با این حال دیگر مقامات زندان اعلام کرده‌اند که قانونی در این زمینه وجود ندارد و در صورتی که اثبات شود رئیس زندان خودسرانه پیتزا‌ها را به کارمندانش تحویل نداده با برخورد قانونی مواجه خواهد شد.

کد خبر 63594

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز