کریم اعظمی: گویا قرار نیست رقابت پرسپولیس و سپاهان که طی سال‌های اخیر حاشیه‌های زیادی را در فوتبال ایران به‌وجود آورده، پایانی داشته باشد.

آخرین بار همین چند روز پیش بود که آنها برای جذب عمادرضا با یکدیگر رقابت داشتند ولی سپاهان توانست قرارداد او را تمدید کند.

این‌بار همه چیز به مازیار زارع هافبک فصل گذشته ملوان خلاصه می‌شود و رقابت دو تیم تهرانی و اصفهانی برای جذب این بازیکن همچنان ادامه دارد.

البته امروز تکلیف‌نهایی زارع مشخص خواهد شد و خیلی‌ها در انتظار تصمیم‌نهایی او هستند تا ببینند این بازیکن پیراهن سرخ پرسپولیس را برتن می‌کند یا اینکه به سپاهان می‌رود.

چهارشنبه، عقد قرارداد داخلی با سپاهان

جدایی حسین کاظمی از سپاهان باعث نگرانی مسئولان این تیم شده و آنها معتقدند که فرشاد بهادرانی و هیثم کاظم نمی‌توانند جای کاظمی را در پست هافبک دفاعی پر کنند.

سپاهان دو هفته ‌پیش قرارداد ابوالهیل هافبک عراقی‌اش را تمدید کرد ولی رفتن کاظمی به استقلال خبر خوشحال کننده‌ای برای آنها نبود و مسئولان این تیم حالا در صدد انتخاب یک جایگزین مناسب برای کاظمی هستند.

سپاهانی‌ها پس از پایان لیگ مذاکرات مثبتی با داود حقی هافبک فصل گذشته استقلال اهواز داشتند و حتی با او قرارداد داخلی امضا کردند ولی این بازیکن با چرخشی ۱۸۰درجه‌ای ابتدا به استقلال اهواز برگشت و بعد با راه‌آهن مذاکره کرد.

مسئولان سپاهان که در جذب حقی موفق نبودند حالا به‌شدت در تلاش هستند تا مازیار زارع را به خدمت بگیرند.

مذاکرات جدی زارع با سپاهان از ابتدای هفته گذشته آغاز شد، این درحالی است که او با استقلال هم حرف زده بود که البته مذاکرات این بازیکن با آبی‌ها به بن‌بست‌ رسید.

زارع با سپاهانی‌ها دوبار جلسه داشت و پس از توافقات نهایی حتی در حضور یکی از مسئولان این تیم روز شنبه قرارداد داخلی‌اش را امضا کرد ولی این احتمال که زارع سر از پرسپولیس در بیاورد بسیار زیاد است.

مسئولان پرسپولیس طی چند روز اخیر تلاش زیادی کردند تا فرزاد آشوبی را بازگردانند ولی این موضوع هنوز قطعی نشده و آنها از عصر روز چهارشنبه مذاکره با مازیار زارع را آغاز کردند و حتی با این بازیکن به توافقات اولیه نیز رسیدند.

زارع روز پنجشنبه هم به صورت تلفنی با مصطفوی حرف زد و به او قول داد که به پرسپولیس بیاید. البته خبر مذاکره زارع با سرخپوشان به گوش اصفهانی‌ها رسید و این موضوع باعث شد تا مسئولان سپاهان مبلغ پیشنهادی‌شان به زارع را بالاتر ببرند.

البته برخی می گویند که زارع مبلغی را هم از سپاهانی ها به عنوان پیش قرارداد دریافت کرده که این خبر در حد شایعه است.

زارع: شانس پرسپولیس بیشتر است

یکی از مسئولان پرسپولیس در گفت‌وگو با همشهری در مورد آخرین وضعیت زارع می‌گوید: «حضور این بازیکن در تیم ما قطعی است و با زارع به توافقات نهایی رسیده‌ایم.»

در این میان زارع هم شانس حضورش در پرسپولیس را بیشتر می‌داند، ولی می‌گوید: «قبل از ثبت قرارداد رسمی هیچ‌چیز مشخص نیست.»

  • پرسپولیسی‌ها مدعی هستند که با تو به توافق رسیده‌اند. این موضوع صحت دارد؟

راستش را بخواهید هنوز هیچ چیز مشخص نیست و من طی این چند روز خیلی فکر کردم که از بین سپاهان و پرسپولیس کدام تیم را انتخاب کنم.

  • یعنی شانس هر دو تیم برای جذب تو برابر است؟

تا چند روز پیش که شانس سپاهان بیشتر بود و حتی با آنها به توافق رسیدم ولی پس از مذاکراتی که با مسئولان پرسپولیس داشتم به پیشنهاد این تیم هم فکر کردم و امروز تکلیفم روشن خواهد شد.

  • بالاخره فصل بعد زرد می‌پوشی یا قرمز؟

شانس پرسپولیس بیشتر است ولی تا قبل از ثبت قرارداد نمی‌توان با قاطعیت حرف زد. من روی پیشنهاد این تیم خیلی فکر کردم، فقط حاشیه‌های پرسپولیس باعث شده که هنوز تصمیم نهایی را نگیرم.

البته می‌دانم که حضور در این تیم فاکتورهای مثبتی دارد، اگر همه چیز خوب پیش برود با پرسپولیس قرارداد می‌بندم.

  • یعنی سپاهان شانسی برای جذب تو ندارد؟

چرا ولی شانس پرسپولیس بیشتر است.

ابهام در بازگشت آشوبی

تلاش پرسپولیسی‌ها برای بازگرداندن فرزاد آشوبی همچنان ادامه دارد ولی آخرین اخبار حاکی از آن است که احتمال جدایی او از مس بسیار ضعیف است.

از طرفی مقاومت مسئولان تیم کرمانی باعث شده تا پرسپولیسی‌ها زیاد پیگیر این موضوع نباشند به همین دلیل آنها سیدمحمد علوی هافبک فصل گذشته پاس همدان را جذب کردند و حالا با مازیار زارع هم به توافق رسیده‌اند.

مظلومی سرمربی مس در مورد آخرین وضعیت آشوبی می‌گوید: «با فرزاد حرف زدم و گفتم که باید در تیم مس بماند، در ضمن بعضی‌ها او را وسوسه کرده بودند ولی آشوبی فهمید که باید حرفه‌ای برخورد کند.»

توافق پرسپولیس با فرانک آتسو

فرانک آتسو مدافع آفریقایی، که فصل گذشته یکی از مهره‌های تأثیرگذار ابومسلم بود، روز گذشته با داریوش مصطفوی، مدیرعامل پرسپولیس به توافقات نهایی رسید و قرارداد رسمی این بازیکن امروز یا فردا در هیأت‌فوتبال استان تهران ثبت خواهد شد. آتسو توانایی‌ بازی کردن در پست هافبک دفاعی را هم دارد.

کد خبر 57653

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز