ناصر قراگزلو: تیم فوتبال پیکان تهران شاید اولین تیمی است که در این فصل بیشترین بازیکن جدا شده را به خود می‌بیند.

جدایی بازیکنانی مثل کوکل، آشنا، یزدانی، اتحاد، خانگلی، مارگوسی، عزیزمحمدی و مصطفی مهدیزاده از تیم پیکان قطعی شده است.

اصغر مدیرروستا در این بین خواهان چند بازیکن کلیدی و در وهله نخست به دنبال جذب مهدی واعظی از تیم پرسپولیس است. سایپا در این فصل به احتمال زیاد دو مدافع اصلی خود را از دست خواهد داد.

مجید غلام‌نژاد بازیکنی است که به دلیل گذران خدمت سربازی راهی یکی از دو تیم ملوان یا پاس همدان خواهد شد ضمن اینکه احتمال جدایی سیدجلال حسینی از سایپا و پیوستنش به پرسپولیس وجود دارد.

نقل‌وانتقال بازیکنان در تیم صباباتری تحت‌الشعاع احتمال واگذاری این تیم به یک استان دیگر و شایعه فروش آن به استیل‌آذین و همچنین مشخص نبودن سرمربی این تیم قرار دارد.

تیم راه‌آهن با مربیگری مهابادی تنها 2 بازیکن نیروی زمینی را به خدمت گرفته است ضمن اینکه جدایی جمشیدیان، هادی اصغری و علیرضا محمد نیز از این تیم قطعی شده، هرچند که مسئولان راه‌آهن فعلاً موفق به جلب‌نظر احمد تقوی، کاپیتان تیم برای تمدید قرارداد شده‌اند.

یکی از دو تیم پرطرفدار تهرانی، پرسپولیس تا این لحظه‌ هاشم بیک‌زاده و علیرضا محمد را به خدمت گرفته است. ضمن اینکه احتمال جذب بازیکنانی نظیر محمد منصوری از ابومسلم، سیدجلال حسینی از سایپا هادی اصغری از راه‌آهن و خسرو حیدری از پاس در این تیم وجود دارد.

استقلال دیگر تیم پرطرفدار پایتخت در پی جذب بازیکنانی نظیر خسرو حیدری، حسین کاظمی، ابراهیم توره و صابر میرقربانی است. هرچند که تا این لحظه فقط حضور علی حمودی، بازیکن استقلال اهواز در این تیم قطعی شده است.

استقلال به دلیل تمرکز بر روی فینال جام حذفی فعلاً تحرک چندانی در بازار نقل و انتقالات نداشته است.

سپاهان کماکان به عنوان یکی از موفق‌ترین تیم‌ها در بازار نقل و انتقالات محسوب می‌شود. سپاهان تاکنون با بازیکنانی نظیر داود حقی از استقلال‌اهواز، احمد جمشیدیان از راه‌آهن و علی مولایی از مس کرمان به توافق رسیده است هرچند که احتمال به‌توافق رسیدن آنها با محمد منصوری از ابومسلم نیز در هفته آینده وجود دارد.

جلال اکبری و سید صالحی بازیکنانی هستند که جدایی‌شان از سپاهان تقریباً قطعی شده است.مس دیگر تیم شهرستانی است که با ارائه پیشنهادهای بالا و وسوسه‌کننده تاکنون در نقل و انتقالات بسیار موفق بوده است.

بزرگترین و شاخص‌ترین بازیکنان جداشده مس تاکنون زالترون مهاجم برزیلی این تیم و علی مولایی هستند هرچند که احتمال جدایی رحمتی نیز از این تیم وجود دارد. محسن رسولی و غنی‌زاده نیز دیگر بازیکنان جداشده این تیم هستند.

روح‌الله بیگدلی، مجتبی شیری، روح‌الله عطایی و مصطفی سیفی بازیکنانی هستند که با این تیم به توافق رسیده‌اند ضمن آنکه مذاکرات جدید مسئولان مس با حسین کعبی و فرزاد آشوبی بوده که مطمئناً در صورت تحقق این انتقال‌ها، مس در پنجره نقل‌وانتقالات گام‌های بلند و تاثیرگذاری برداشته است.

ذوب‌آهن یکی از 2 تیم اصفهانی لیگ برتر تا این لحظه تنها سید‌محمد حسینی را به خدمت گرفته است. ضمن آنکه فرهاد باجلان، محمد صلصالی، اسماعیل فرهادی و محسن مسلمان بزرگترین بازیکنان جداشده این تیم هستند.

ملوان تیم شمالی و ریشه‌دار فوتبال ایران بهترین بازیکن خود در این فصل را حفظ کرد. مازیار زارع بازیکنی است که قطعاً در ملوان خواهد ماند. در کنار حفظ کاپیتان ملوان، احتمال جدایی بازیکنانی نظیر علی طهماسبی، رضا نیک‌نظر و علی حسنی‌صفت از این تیم بسیار زیاد است.

کد خبر 54713

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز