دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۸۷ - ۱۵:۰۷
۰ نفر

ناصر قراگزلو: علیرضا نیکبخت در حضور اعضای هیأت‌مدیره، مشکلاتش را با قطبی در لیگ گذشته تشریح کرد و در همان جلسه تلویحاً قول داد که دیگر با قطبی دچار چالش نشود و پس از آن جلسه آشکارا از این حرف زد که سوءتفاهماتش با سرمربی تیم کاملاً برطرف شده است.

قطبی اما پس از آن جلسه حکم قطعی برای بازگشت ستاره پرسپولیس نداد و به‌نوعی او را در لیست انتظار باشگاه قرارداد. قرار گرفتن نیکبخت در لیست انتظار باشگاه پرسپولیس، باعث شد که از جانب باشگاه‌های مختلف، پیشنهادهای جدیدی به ستاره پرسپولیس ارائه شود.

در این بین، شایعه پیشنهاد باشگاه رقیب به نیکبخت، حضور او در پرسپولیس را وارد فاز جدیدی کرد. شایعه تماس استقلالی‌ها با نیکبخت، موضوعی بود که تمدید قرارداد شماره 10 پرسپولیس را با این تیم در هاله‌ای از ابهام قرارداد.

البته در این بین جواب ندادن قاطع به نیکبخت از سوی قطبی، امکان حضور ستاره شماره 10 را در تیم رقیب افزایش داده بود. یکی از اعضای هیأت‌مدیره پرسپولیس با تأیید این مطلب به همشهری می‌گوید: «بله، تکلیف نیکبخت در گرو تأیید قطبی بود که این موضوع در تماس سرمربی پرسپولیس با نیکبخت حل شد.

قطبی در تماسی که با نیکبخت داشته حضور این بازیکن را در پرسپولیس مورد تایید قرارداده است. » علیرضا نیکبخت واحدی پس از گفت‌وگوی بعدازظهر یکشنبه با قطبی، ظهر دوشنبه در هیأت فوتبال استان تهران حضور یافت و قرارداد جدیدش را با پرسپولیس ثبت کرد.

تمدید نیکبخت با پرسپولیس 

نیکبخت به همشهری می‌گوید: «در گفت‌وگوی قبلی هم به شما گفتم، من با مدیرعامل و سرمربی استقلال هیچ صحبت و ملاقاتی نداشتم. با ثبت قراردادم با پرسپولیس، درستی حرف‌های من ثابت شد و از اثبات حرف‌هایم واقعاً خوشحالم.»

نیکبخت در ادامه صحبت‌هایش می‌گوید: «کدورت بین من و قطبی برطرف شد. قراردادم با پرسپولیس هیچ شرط خاصی ندارد و خوشحالم که با این تیم قرارداد 2ساله بستم.»

نیکبخت پس از ثبت قرارداد با پرسپولیس در هیأت‌ فوتبال استان تهران گفت: «خوشبختانه روند مذاکرات بسیار خوب بود و من یکشنبه با حضور در باشگاه، مذاکرات نهایی را با مدیران مربوطه انجام دادم.»

ستاره پرسپولیس اما در ادامه صحبت‌هایش به نقش مکالمه تلفنی قطبی در تمدید قراردادش با پرسپولیس اشاره می‌کند:‌ «با افشین قطبی که در آمریکا حضور داشت تلفنی صحبت کردم و در این گفت‌وگو تمام کدورت‌ها و مشکلات برطرف شد و دیگر مطمئن باشید بین من و قطبی مشکلی وجود نخواهد داشت.»

نیکبخت در مورد مذاکراتش با باشگاه‌های دیگر پیش از عقد قرارداد با پرسپولیس می‌گوید: «مدیربرنامه‌هایم با باشگاه‌های دیگری نیز مذاکره کرده بود و آنها پیشنهادهایی به وی داده بودند که البته نمی‌توانم نام این تیم‌ها را فاش کنم اما با قاطعیت می‌گویم با تیم استقلال هیچ صحبت و مذاکره خاصی نداشتم و حرف‌های برخی‌ در مورد مذاکره‌ام با فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی اصلاً صحت نداشت.»

نیکبخت در پاسخ به این سئوال که آیا در قراردادش شرط خاصی را لحاظ کرده، می‌گوید: «قراردادم با پرسپولیس هیچ شرط خاصی نداشت. شاید مسائل قبلی‌ام با قطبی باعث شده بود که همه از جانب من شرط و شروط خاصی برای پرسپولیس بگذارند درحالی که من هیچ شرط خاصی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس نداشتم و فکر می‌کنم حسن نیتم را به باشگاه محبوبم نشان دادم.»

شماره 10 پرسپولیس که در فصل قبل مشکلات زیادی با خلیلی داشت برای آنکه ثابت کند مشکلاتش پس از قطبی با خلیلی هم برطرف شده در مورد مصدومیت جدی مهاجم پرسپولیس در اردوی اسپانیا می‌گوید: «به محض شنیدن خبر مصدومیت خلیلی روز یکشنبه با او ‌صورت تلفنی صحبت کردم و حالش را جویا شدم. 

میزان مصدومیت خلیلی هنوز مشخص نیست و پزشکان باید بررسی بیشتری برروی این مسئله انجام دهند اما تنها امیدوارم که مشکل خاصی نباشد و خلیلی بتواند همچنان با قدرت در پرسپولیس بازی کند.

من با خلیلی هیچ مشکلی ندارم و اگر سوء‌تفاهم کوچکی هم وجود داشته مربوط به گذشته‌ها بوده که نه برای من و نه برای خلیلی چیز مهمی نبوده است.»

4 گزینه احتمالی برای جانشینی خلیلی

چند بازیکن پرسپولیس روز دوشنبه قبل از حضور نیکبخت در هیأت‌فوتبال استان تهران در این مکان حاضر شدند و قراردادشان را با پرسپولیس ثبت کردند.

میثاق معمارزاده صبح دوشنبه با حضور در هیأت‌فوتبال تهران، قرارداد یکساله‌ای با پرسپولیس منعقد کرد.

کریم باقری نیز قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد تا در فصل آتی نیز به عنوان کاپیتان تیم در مرکز زمین به میدان برود چراکه قطبی برروی او حساب خاصی در برنامه‌های تاکتیکی تیمش باز کرده است.

جدا از معمارزاده، باقری و نیکبخت که تا ظهر دوشنبه قراردادشان را با پرسپولیس ثبت کردند بازیکنان دیگری نظیر آتسو و زارع نیز به‌زودی قراردادشان را با پرسپولیس منعقد خواهند ساخت.

خبرهای جدید از باشگاه پرسپولیس همچنین حاکی است چنانچه پارگی رباط زانوی خلیلی برای مسئولان باشگاه محرز شود مصطفوی یک مهاجم جدید را جایگزین وی خواهد کرد.

غلامرضا رضایی، میلاد میداودی، جواد کاظمیان و افشین چاووشی چهار بازیکنی هستند که یکی از آنها با تأیید قطبی، جایگزین خلیلی خواهد شد. در این میان یحیی گل‌محمدی تاکید کرده است که غلامرضا رضایی را تحت هیچ شرایطی نمی‌فروشد.

کد خبر 58015

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز