چهارشنبه ۵ تیر ۱۳۸۷ - ۱۵:۴۶
۰ نفر

کریم اعظمی: با شرایط ویژه و بحرانی پرسپولیس که حاصل جدایی افشین قطبی و استعفای حبیب کاشانی است، فعالیت این تیم در فصل نقل‌وانتقالات حالتی ساکن به خود گرفته و باشگاه هنوز با هیچ بازیکنی به توافق نرسیده است.

این در حالی است که بازیکنان فصل گذشته هم در فکر جدایی از پرسپولیس هستند و فرزاد آشوبی اولین بازیکن سرخ‌ها بود که پیراهن این تیم را با مس کرمان عوض کرد.

این درحالی است که استقلالی‌ها با رسیدن به قهرمانی جام‌حذفی، روزهای سخت و پر حاشیه را به فراموشی سپردند، در حال مذاکره با بازیکنان موردنظرشان هستند.

احتمال آبی‌پوش شدن آقایی

استقلالی‌ها پس از عقد قرارداد رسمی با هاشم بیک‌زاده که چند روز قبل با حبیب کاشانی به توافق رسیده بود، سروصدای زیادی به پا کردند، هرچند تمامی مراحل این انتقال به طور قانونی پیش رفت.

البته یکی از مسئولان پرسپولیس به همشهری می‌گوید: «فعلاً مشغول  مسائل مهمتری هستیم ولی این حرکت بیک‌زاده را بی‌جواب نخواهیم گذاشت.»آخرین اخبار از باشگاه استقلال حاکی از آن است که آنها درصدد جذب عباس آقایی هافبک فصل قبل پرسپولیس هستند که این موضوع طی روزهای آینده حاشیه‌های زیادی را ایجاد خواهد کرد.

آقایی حتی چند ماه قبل در زمان مربیگری فیروز کریمی با استقلالی‌ها مذاکره کرد و امیر قلعه‌نویی هم اعتقاد خاصی به بازی او دارد.آقایی دو سال پیش حتی با استقلال قرارداد داخلی امضا کرد ولی در خصوص مدت قرارداد با مسئولان این تیم به توافق نرسید تا راهی پاس شود.

او که فصل گذشته پیراهن سرخ را بر تن کرد، شاید فصل آینده به تیم رقیب برود. این در حالی است که مسئولان پرسپولیس برای تمدید قرارداد با آقایی هنوز به طور جدی وارد مذاکره نشده‌اند.

نظری جویباری در مورد شایعه استقلالی شدن آقایی مبهم حرف می‌زند. او می‌گوید: «ما چند بازیکن را برای تقویت خط هافبک مدنظر داریم ولی فعلاً اسم نمی‌بریم. تا زمانی که قرارداد رسمی امضا نکنیم، اسم بازیکنان موردنظرمان را اعلام نخواهیم کرد.»

موضوع استقلالی شدن آقایی در حالی مطرح شده که مجتبی جباری هم در حال ترک استقلال است، جباری به خبرگزاری مهر گفته است که انتقالش به مارسی فرانسه مراحل نهایی را طی می‌کند و به احتمال فراوان سال آینده در اروپا بازی خواهد کرد.

یک منبع آگاه از باشگاه استقلال هم خبر مذاکره با آقایی را تأیید کرد و به همشهری گفت: «این بازیکن در لیست امیر قلعه‌نویی قرار دارد.»

نظری جویباری در مورد آخرین وضعیت استقلال در فصل نقل‌وانتقالات می‌گوید: «با 5 بازیکن در حال مذاکره هستیم و اگر آنها را جذب کنیم، 5 بازیکن فعلی را در لیست مازاد قرار خواهیم داد.»

هرچند مدیریت استقلال اسمی از بازیکنان موردنظر این تیم نمی‌برد ولی آنها با حسین کاظمی، علی حمودی، مهدی رحمتی، ابراهیم توره، داود حقی و سیدجلال حسینی مذاکره کرده‌اند و در انتظار پاسخ آنها هستند.

استقلالی‌ها برای تمدید قرارداد با وحید طالب‌لو و امیرحسین صادقی نیز به مشکل برخورده‌ و هنوز با این ۲ بازیکن به توافق نرسیده‌اند.

طالب‌لو پیشنهاد ۳۵۰ میلیونی از باشگاه سپاهان دارد و صادقی هم با چند تیم لیگ برتری مذاکره کرده است.

مدافع استقلال می‌گوید: «در مورد مدت و مبلغ قرارداد با استقلالی‌ها به توافق نرسیدم، گویا آنها غریبه‌پسند هستند و نمی‌خواهند بازیکنان فعلی را حفظ کنند.»

وضعیت مبهم نیکبخت و خلیلی

علیرضا واحدی نیکبخت و محسن خلیلی دو ستاره پرسپولیس در فصل گذشته هم شاید از این تیم جدا شوند، این در حالی است که شایعه استقلالی شدن آنها نیز شنیده می‌شود، البته خلیلی این خبر را تکذیب کرده و می‌گوید: «من به استقلال نمی‌روم.» نیکبخت هم که این روزها در بستر بیماری است، در مورد آخرین وضعیتش می‌گوید: «مصطفوی با من تلفنی حرف زد ولی بحثی در مورد پرسپولیس نشد، در ضمن من هم تصمیمی برای فصل آینده نگرفته‌ام و فعلاً در حال استراحت هستم.»

جدا از نیکبخت و خلیلی، قرارداد بازیکنانی مثل واعظی، نصرتی، کعبی، بادامکی، سپهر حیدری و پژمان نوری هم به پایان رسیده و هیچ‌یک از آنها هنوز قرارداد‌شان را تمدید نکرده‌اند. البته سپهر حیدری روز گذشته در مصاحبه با ایسنا اعلام کرد که در پرسپولیس می‌ماند.

مس به دنبال مدافع تیم‌  ملی توگو

مس کرمان که تا به امروز بیگدلی، سیفی، ارشاد یوسفی، عطایی، مجتبی انصافی و فرزاد آشوبی را جذب کرده، درصدد تقویت خط دفاعی‌اش است و برای مدافع تیم‌ملی توگو که سهمیه زیر ۲۳ سال محسوب می‌شود، دعوت‌نامه فرستاده.

مسی‌ها با علی حمودی، آل‌نعمه، داود حقی و مسعود زارعی هم کماکان در حال مذاکره هستند تا به فعالیت خود در فصل نقل و انتقالات پایان دهند.

توافق میرزاپور با سایپا

سایپا که این روزها به دنبال انتخاب یک جانشین آلمانی برای علی دایی است، پس از عقد قرارداد با ایمان رزاقی‌راد، صابر میرقربانی و سعید بیگی حالا به دنبال ابراهیم میرزاپور، سهراب بختیاری‌زاده و حسین کعبی است.

حتی علی دایی یکی از اعضای هیأت‌مدیره سایپا نیز چند روز پیش به نمایندگی از این باشگاه با کعبی و میرزاپور مذاکره کرد.

طبق آخرین اخبار، مسئولان سایپا با میرزاپور که سهمیه لیگ برتری محسوب نمی‌شود، به توافق رسیده‌اند و مذاکرات‌شان با حسین کعبی همچنان ادامه دارد.

کد خبر 56125

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز