کریم اعظمی: بازگشت مجتبی جباری از سفر مشهد، بهترین فرصت برای مسئولان استقلال بود تا برای تمدید قرارداد این بازیکن با او مذاکره کنند

ولی شماره 8 آبی‌ها به دفتر فتح‌الله‌زاده نرفت تا استقلالی‌ها همچنان بابت از دست دادن احتمالی جباری نگران باشند.

البته امیر قلعه‌نویی با اطمینان خاصی قبل از سفر تیمش به ترکیه گفت: «جباری را حفظ می‌کنیم و مطمئن باشید که او 2 فصل بعد هم در کنار ما خواهد بود.»

هافبک تکنیکی استقلال مدت‌هاست که از حضورش در تیم‌های خارجی خبر می‌دهد و در مصاحبه‌های اخیرش هم اشاره کرده که دوست ندارد در ایران بماند ولی استقلالی‌ها از ماندن جباری تا حدود زیادی مطمئن هستند و فتح‌الله‌زاده هم گفته که قرارداد این بازیکن تمدید می‌شود.

البته گویا این بار قضیه متفاوت است وقتی که این جمله را از زبان جباری می‌شنویم: «این بار به راحتی با استقلال قرارداد نمی‌بندم.»

اروپا منتفی شد

زمستان سال گذشته بهترین فرصت برای جباری بود تا پیراهن مارسی فرانسه را بر تن کند. نماینده این باشگاه برای تماشای بازی او به تهران آمده بود ولی مجتبی در دیدار ایران و سوریه نیمکت‌نشین شد تا شانس لژیونر شدن را از دست بدهد.

در بازی برگشت ایران و امارات که یک ماه پیش در العین برگزار شد، یکی از نماینده‌های باشگاه لوهاور فرانسه هم به امارات آمده بود ولی جباری در این مسابقه نیز فرصتی برای بازی پیدا نکرد تا بدشانسی‌های او ادامه داشته باشد.

به نظر می‌رسد حضور جباری در فوتبال اروپا منتفی شده است، چون او در حال حاضر مشکل عدم حضور در بازی‌های ملی را دارد که این موضوع شانس رفتن هافبک تکنیکی استقلال به اروپا را نزدیک به صفر می‌کند.

مدیر برنامه‌های جباری در این خصوص به همشهری می‌گوید: «برای تیم‌های اروپایی این موضوع خیلی اهمیت دارد که بازیکن موردنظرشان در تیم‌ملی کشورش فیکس بازی کند.

البته چند پیشنهاد هم به دست ما رسید که چندان جالب نبود و در حال حاضر رفتن جباری به اروپا منتفی شده است، مگر اینکه یک پیشنهاد قابل‌توجه به دست ما برسد.»

الاهلی، گزینه جدید

بعد از منتفی شدن حضور جباری در اروپا، حالا این بازیکن با یک پیشنهاد جدید از باشگاه الاهلی امارات روبه‌رو شده، این در حالی است که الاهلی چند ماه پیش هم جباری را می‌خواست ولی از آنجا که حضور در لیگ امارات جذابیت خاصی برای او ندارد، به پیشنهاد مسئولان این باشگاه پاسخ منفی داد.

پس از چند ماه مسئولان الاهلی برای جذب یک هافبک تکنیکی و بازیساز دوباره جباری را در بین گزینه‌های خود قرار داده‌اند ولی او این بار شانس کمی برای پوشیدن پیراهن سرخ این تیم دارد، چون باشگاه الاهلی با پابلو آیمار و خوان ریکلمه، دو هافبک معروف آرژانتینی در حال مذاکره است.

باشگاه الاهلی هفته گذشته پیشنهاد رسمی‌اش را به این دو بازیکن ارائه داد، البته روزنامه‌های اماراتی طی چند روز اخیر نوشته‌اند که ریکلمه با پیشنهاد الاهلی مخالفت کرده و همچنان دوست دارد در بوکاجونیورز بماند.

آیمار هم یکی دیگر از گزینه‌های الاهلی است که مسئولان این باشگاه در حال مذاکره با او هستند. اگر آنها در جذب این دو بازیکن معروف آرژانتینی به بن‌بست برسند، روند مذاکرات مسئولان این تیم با جباری جدی‌تر خواهد شد.

مدیر‌برنامه‌های جباری در مورد حضور احتمالی  این بازیکن در لیگ امارات می‌گوید: «مجتبی تمایل چندانی برای بازی کردن در لیگ امارات ندارد ولی اگر پیشنهاد مالی آنها خوب باشد، احتمالش زیاد است که اوفصل آینده در امارات بازی کند.»

جباری: قرار نبود با استقلال مذاکره کنم

رسانه‌های خبری در ابتدای هفته گذشته خبر از مذاکره جباری با علی فتح‌الله‌زاده (در روز دوشنبه) دادند ولی هافبک فصل گذشته استقلال از این موضوع اظهار بی‌اطلاعی می‌کند.

جباری می‌گوید: «قرار نبود با استقلال مذاکره کنم و فعلاً هم اتفاق جدیدی نیفتاده است.»
جباری در پاسخ به این سئوال که تا چه زمانی تصمیم نهایی‌ات را می‌گیری، می‌گوید: «فعلاً هیچ چیز مشخص نیست و مدیر‌برنامه‌هایم در حال پیگیری است تا شاید فصل بعد در اروپا بازی کنم.

اگر رفتنم به اروپا منتفی شد شاید به لیگ امارات بروم، البته به شرطی که پیشنهاد مالی آنها خوب باشد.»

وی در مورد شایعه اختلاف مالی‌اش با باشگاه استقلال می‌گوید: «من تا به امروز حتی یک کلمه‌ هم در مورد فصل آینده با استقلالی‌ها حرف نزدم که بخواهم بحث مالی را مطرح کنم.

منتظرم تا مدیر برنامه‌هایم از امارات برگردد تا با مسئولان استقلال نیز حرف بزنم. البته اگر قرار باشد در این تیم بمانم مطمئن باشید که این بار به راحتی قرارداد نمی‌بندم و به خیلی از مسائل توجه می‌کنم تا حق و حقوقم را به طور کامل بگیرم.»

جویباری: رقم قرارداد باید معقولانه باشد

می‌گویند جباری برای تمدید قرارداد به استقلالی‌ها پیشنهاد ۵۰۰ میلیونی داده که علی نظری جویباری، سرپرست این تیم می‌گوید: «در جریان این موضوع نیستم و آقای فتح‌الله‌زاده بهتر می‌دانند که چه اتفاقاتی افتاده است. البته بعید می‌دانم جباری با استقلال درخصوص مسائل مالی صحبت کرده باشد.»

نظری جویباری در پاسخ به این سئوال که اگر جباری برای تمدید قرارداد پول زیادی بخواهد چه تصمیمی می‌گیرید، می‌گوید: «جباری بازیکن توانا و باارزشی است که ما به او احتیاج داریم. به طور حتم قیمت مجتبی نسبت به خیلی از فوتبالیست‌ها فرق دارد ولی رقم قرارداد باید معقولانه باشد.»

کد خبر 58184

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز