دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۸۷ - ۰۸:۳۶
۰ نفر

مهدی معزی:‌ انگار همه چیز ختم به خیر شد؛ البته برای قرمزها.

علیرضا نیکبخت که چند هفته‌ای است نشان داده بود پتانسیل بمب شدن را دارد، در جلسه عصر دیروز خنثی شد تا فصل نقل و انتقالات بی‌هیچ هیجان ویژه‌ای به خط پایان نزدیک شود.

علیرضا دیروز با حضور در دفتر باشگاه پرسپولیس به‌مدت 2 ساعت درخصوص وضعیت ثبت قرارداد خود با داریوش مصطفوی مذاکره کرد. جلسه‌ای که پس از آن مسئولان باشگاه از مثبت بودن مذاکرات خبر دادند و اعلام کردند قراردادشان نهایی شده. بعد از این جلسه بود که انگار همه معما‌ها حل شد تا هیأت‌مدیره دوباره زبان باز کنند. مجید فرخزادی سخنگوی باشگاه ضمن تایید خبر فوق گفت:« به هیچ عنوان قرار نبود نیکبخت از پرسپولیس برود و این مورد شایعه‌ بعضی از دوستان بود.»

خبری که نیکبخت در گفت‌وگو با همشهری به آن تبصره جالبی زد: «نه با استقلال مذاکره کردم و نه با قطبی مشکل دارم. فقط می‌گویم با هیچ کس مشکلی ندارم. خودم هم از این جریانات خبر ندارم و نمی‌دانم از کجا می‌آید.»

 علیرضا در پاسخ به این که گفته می‌شد در این چند روز با حضور در دفتر مدیرعامل باشگاه استقلال با او صحبت کرده، جواب داد:«شنبه شب از کیش به تهران برگشتم. در این مدت تماسی با مسئولان استقلال نداشتم. بازیکنی بودم که مطبوعات همیشه سوژه برای نوشتن از من داشته اند و بارها گفته‌ام همیشه حاشیه را دوست داشته ام.»

 نیکی درباره اینکه فتح‌الله‌زاده قصد به خدمت گرفتنش را دارد تا او را ترانسفر کند هم گفت:« در جریان این موضوع نیستم. گزینه اول من پرسپولیس بود و تا این لحظه با هیچ تیم دیگری مذاکره نکردم.»

هافبک فصل گذشته سرخپوشان درباره اینکه به نقل از او مطرح شده استقلالی نیست و هرگز به این تیم نمی‌رود، تاکید کرد:«چنین مصاحبه‌ای انجام ندادم. چطور می‌توانم تیمی که 9 سال در آن بازی کردم را دوست نداشته باشم؛ اما الان به پرسپولیس فکر می‌کنم.»
داریوش مصطفوی، مدیر عامل پرسپولیس هم بعد از جلسه دیشب گفت:«مشکل نیکبخت پس از حضور او در باشگاه و صحبت‌های تلفنی با افشین قطبی حل شد. نیکبخت عصر یکشنبه با حضور در باشگاه مذاکرات نهایی را با ما داشت؛ همچنین پس از صحبت‌های تلفنی که با افشین قطبی داشتیم که او هم از حضور نیکبخت در تیم پرسپولیس اظهار رضایت کرد. نیکبخت مثل همیشه یک بازیکن ممتاز و شایسته برای پرسپولیس است و امیدوارم حضور قدرتمندی را در ترکیب تیم در فصل آتی داشته باشد.

هدف ما حضور هرچه قوی‌تر در سه جام لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و همچنین جام حذفی در فصل آینده است که می‌خواهیم با تیمی کامل و حضوری قدرتمند موجبات شادی و سرافرازی مردم و هوادارانمان را فراهم کنیم. این جز با تلاش کادر مدیریتی، فنی و تمامی بازیکنان پرسپولیس میسر نخواهد شد و ما همگی باید یک‌دل و با یک هدف برای موفقیت پرسپولیس در این راه قدم برداریم تا بتوانیم انتظار کسب نتایج خوب را داشته باشیم.»

کد خبر 57964

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز