همشهری آنلاین: احمدی نژاد در نشست با مدیران خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها از رسانه‌ها خواست تا دولت را در مسیر اجرای هر چه بهتر طرح تحول اقتصادی یاری رسانند

به گزارش ایسنا، مدیران روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها سه‌شنبه‌شب (11 تیر) با هدف اطلاع از جزییات طرح تحول بزرگ اقتصادی، مهمان رئیس‌جمهور بودند.

در این جلسه پس از خوشامدگویی رئیس‌جمهور به مهمانان، دبیر کارگروه تحولات اقتصادی ابعاد مختلف این طرح را تشریح و تبیین کرد.

رئیس‌جمهور نیز در ادامه این نشست در سخنانی با تاکید بر این که اجرای دقیق طرح تحول بزرگ اقتصادی نیازمند عزم ملی، همراهی مردم و کمک و مساعدت قوای سه گانه و فعالان سیاسی و اقتصادی و اجتماعی است، از اصحاب رسانه‌ها خواست، زوایای مختلف این طرح را برای مردم تبیین کنند.

دکتر احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: رسانه‌ها هم‌چنین می‌توانند دولت را در مسیر اجرای هرچه بهتر طرح بزرگ تحول اقتصادی با ارایه پیشنهادات و راهکارهای عملی یاری رسانند.

رئیس‌جمهور با بیان این که 7 محور طراحی شده در طرح تحول اقتصادی باید به طور موازی با یکدیگر پیگیری و اجرایی شود، تاکید کرد: برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات لازم به گونه‌ای طراحی شده که این طرح با کمترین آسیب و بیشترین فایده و با دقت عملیاتی شود و البته باید توجه داشت که هر چه زمان بگذرد دشواری و هزینه‌های اجرای آن بیشتر خواهد بود .

وی یادآور شد : دولت آمادگی کامل دارد تا یک بار برای همیشه، ریل‌گذاری صحیحی در مسیر اقتصاد کشور ایجاد کند تا در آن دولت و مردم هر کدام تکالیف و وظایف خویش را بشناسند.

بر اساس این گزارش در این نشست تعدادی از مدیران خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها نظراتشان را درباره بخش‌هایی از این طرح بیان کردند که رئیس‌جمهور توضیحاتی در این باره ارایه کرد.

در این جلسه که در ساختمان شهید بهشتی نهاد ریاست‌جمهوری برگزار شد، سخنگوی دولت و شماری از مشاوران رئیس جمهور حضور داشتند.

کد خبر 56825

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز