همشهری آنلاین: احمدی نژاد در دیدار نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش دولت برای حداقل کردن محرومیت‌هاست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، دکتر محمود احمدی نژاد در ادامه سلسله جلسات دیدار با مجمع نمایندگان استان‌های مختلف در مجلس هشتم، دوشنبه (10 تیر) میزبان نمایندگان استان اصفهان بود. رئیس جمهور در این دیدار پس از استماع سخنان نمایندگان استان درباره مشکلات و توانمندی‌های حوزه‌های انتخابیه خود گفت: دولت به دنبال هر چه بهتر شدن وضعیت استان‌هاست؛ گر چه استان اصفهان نسبت به بقیه استان‌ها وضعیت بهتری دارد اما این بدان معنا نیست که هیچ محرومیتی در اصفهان وجود ندارد. از این رو دولت تلاش می‌کند تا این محرومیت‌ها را به حداقل برساند.

وی خاطر نشان کرد: وزن مصوبات سفر استانی در اصفهان نسبت به سایر استان‌ها بسیار سنگین‌تر بود و بخش عمده آن به خاطر توانمندی‌ها و استعدادهای بالقوه این استان است.
دکتر احمدی نژاد همچنین با ابراز خرسندی از رای قاطع نمایندگان مجلس به لایحه خشکسالی تصریح کرد: رای قدرتمند نمایندگان به این لایحه، فضای کشور را عوض کرد و به مردم امیدواری داده است.

رئیس جمهور در ادامه با تاکید بر اجرایی شدن کلیه مصوبات سفر استانی تصریح کرد: سال گذشته به دلیل برخی مشکلات بودجه‌ای، سرعت اجرای مصوبات در استان اصفهان کند بود اما امسال روند اجرای مصوبات سرعت خواهد گرفت.

رئیس جمهور ایجاد بنگاه‌های زودبازده را چاره ساز مشکل بیکاری در کشور بیان و خاطر نشان کرد: برخی مخالفت‌ها با این طرح دولت به دلیل موفقیت آمیز بودن آن است ؛ چرا که تاکنون این طرح برای بیش از 2 میلیون نفر ایجاد اشتغال کرده است.

در این دیدار نمایندگان استان اصفهان با قدردانی از زحمات دولت و ابراز نگرانی از تخریب هایی که نسبت به اقدامات مثبت دولت نهم صورت می‌گیرد، آمادگی خود را برای یاری رساندن به دولت برای فائق آمدن به مشکلات بیان کردند.

کد خبر 56571

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز