همشهری آنلاین: رییس جمهور هیئت های مذهبی را مردمی‌ترین، پایدارترین و مفیدترین تشکل‌های مردمی درکشور ارزیابی و خاطر نشان کرد:

هیئت های مذهبی ریشه در عمق ایمان، اعتقادات، فرهنگ و تاریخ ما دارند.  به گزارش  واحد مرکزی خبر تهران، آقای احمدی نژاد عصر چهارشنبه در چهاردهمین همایش سراسری مسئولان هیئت‌های رزمندگان اسلام سراسر کشور با بیان اینکه برخورداری از روحیه ایمانی موجب پیروزی و شکوفایی در همه عرصه های فرهنگی، اقتصادی ، سیاسی، اجتماعی و حتی نظامی می‌شود، افزود: هیأت ها در دوران دفاع مقدس موجب اتصال رزمندگان اسلام به منبع پیروزی بخش ولایت و مایه مقاومت و ایستادگی هر چه بیشتر سلحشوران عرصه جهاد و شهادت بودند.

وی تاکید کرد: علم و تحلیل را می توان در مراکز آکادمیک و پشت میز و صندلی و در کلاسهای درس منتقل کرد، اما انتقال عشق، شور، دلدادگی و شعور تنها از طریق محافلی نظیر هیات های مذهبی، امکان پذیراست.

رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی، دل مالامال از ایمان را عامل شکست ناپذیری انسان معرفی و اضافه کرد: دل ایمانی در هیات های مذهبی، از جمله هیات رزمندگان اسلام تربیت می شود.

احمدی نژاد نقش هیأت های رزمندگان اسلام پس از دوران دفاع مقدس را تاثیر گذار و مهم دانست و افزود: هیات های رزمندگان اسلام در ایجاد فضای امید و سرزندگی و انتشار اندیشه های دینی، ولایی و معنوی وانتقال روحیه و تجربیات بسیجی به عرصه های اجرایی و همچنین مقابله با ترفندهای فرهنگی و سیاسی دشمن، نقشی بی بدیل ایفا کرد.

رییس جمهور در ادامه بصیرت، هوشمندی و روشن بینی را از جمله ویژگی های انسان مومن و ولایی برشمرد و بر ضرورت پرهیز از دنیا گرایی و غفلت خواص طرفدار حق، تأکید کرد.

وی همچنین انتقال تجربیات دفاع مقدس به همه عرصه های مدیریتی، اجرایی و سیاسی را لازم دانست و اظهار داشت: عده ای بر این تصورند که کوتاه آمدن در برابر دشمن، باعث کاهش دشمنی و توطئه های آنان می شود، در حالی که ایستادگی و مقاومت مدبّرانه و با بصیرت، موجب یأس و پشیمانی دشمنان و عقب نشینی آنان خواهد شد. 

کد خبر 56169

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز