دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۳:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: جشنواره عکس کودک با نگاهی ویژه به کودکان سرزمین من ایران پس از وقفه‌ای دو ساله بار دیگر فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پنجمین دوره جشنواره عکس کودک از کودکان و نوجوانان و بزرگسالان دعوت کرده است تا آثار خود را در این رقابت هنری شرکت دهند.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره در سه گروه عکاسان کودک (زیر 12 سال)، عکاسان نوجوان (12 تا 18 سال) و عکاسان بزرگسال (بالای 18سال) تا 20 خرداد فرصت دارند حداکثر 5 قطعه عکس چاپ شده خود را با کیفیت عالی و در ابعاد 30 در 40 سانتیمتر با کیفیتی عالی به دبیرخانه جشنواره واقع در تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، شماره 24 ، کد پستی 1511647416 ارسال کنند.

موضوع این جشنواره برای دو گروه کودک و نوجوان آزاد و برای گروه بزرگسال، کودک اعلام شده است ضمن این که نوشتن محل و تاریخ گرفتن عکس و عنوان آن بر روی برچسب و نصب آن در پشت اثر و پر کردن برگه تقاضای شرکت در جشنواره با مشخصاتی شامل تعداد عکس‌های ارسالی، نام، نام خانوادگی، سن، شغل تاریخ تولد، شرکت کننده در گروه الف، ب  یا ج، تلفن، نشانی پستی و عنوان عکس‌ها الزامی است.

 در عین حال نگاتیو یا فایل دیجیتالی عکس باید نزد صاحب اثر موجود باشد.

جشنواره عکس کودک پس از پایان مهلت تعیین شده، عکس‌ها را به داوران خواهد سپرد و آثار برگزیده نیز در نمایشگاهی که تیر امسال در تهران برگزار می‌شود به نمایش گذاشته خواهد شد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار است به نفرات اول تا سوم این رقابت هنری در دو گروه الف و ب به ترتیب دوربین دیجیتالcanon  مدلG9 ، دوربین دیجیتال Canon مدلA650  و دوربین دیجیتالCanon  مدلA750  و لوح جشنواره اهداء خواهد کرد.

به برگزیدگان بزرگسال این جشنواره نیز به ترتیب چهار، سه و دو سکه بهار آزادی و لوح جشنواره اهدا خواهد شد.

جشنواره عکس کودک در چهار دوره برگزاری خود با استقبال مناسب علاقه‌مندان به هنر عکاسی روبرو شد و اکنون پنجمین دوره آن پس از وقفه‌ای دو ساله آغاز دوباره این رویداد فرهنگی و هنری را به کودکان و نوجوانان ایرانی نوید.

کد خبر 51649

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز