وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، به نمایشگاه کتاب تهران رفت و در فاصله ۱۶ روز مانده به آغاز نمایشگاه ۲۱، در جمع خبرنگاران گفت: «نمایشگاه بین‌المللی کتاب امسال به‌مراتب بهتر از سال گذشته برپا می‌شود.»

محمدحسین صفار هرندی ادامه داد: «با همراهی و همکاری دوستان در وزارت مسکن و شهرسازی به ویژه شخص مهندس سعیدی کیا مراحل مختلف آماده‌سازی‌ نسبی نمایشگاه به گونه‌ای که شرایط در قیاس با گذشته از وضعیت بهتری برخوردار باشد، به خوبی انجام می‌شود.»

شاهد صفار هرندی هم البته در کنار او ایستاده بود تا با حرکت سر و لبخند به دوربین‌ها، سخنان هم‌قطارش را در حوزه فرهنگ، تایید کند.

محمد سعیدی‌کیا، محسن پرویز و برخی دیگر از مدیران اجرایی نمایشگاه امسال، همراه با صفار هرندی به مصلای تهران رفته بودند تا همه بپذیرند که امسال، پارسال نیست.

البته به‌طور طبیعی با پشت سر گذاشتن یک تجربه برگزاری نمایشگاه در مصلای تهران، انتظار هم همین است.

هرچند که صفار هرندی، بیش از اینها از این اتفاق رضایت دارد: «انتقال نمایشگاه به محل مصلی یکی از موفق‌ترین تجربیات دوران نمایشگاهی کتاب بود. نمایشگاه سابق به اقرار تمامی اهالی فن از لحاظ مسایل ترافیکی و وضعیت ساختمان‌های فرسوده، مکان مناسبی برای برپایی نمایشگاه تشخیص داده نشد.»

پس از آن، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ویژگی‌های مثبت مصلا را برشمرد و نتیجه گرفت: «با تمهیداتی که پیش‌بینی می‌شود نمایشگاه امسال بهتر از سال گذشته و سال اینده نیز بهتر از امسال برپا می‌شود.»

کد خبر 48780

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز