همشهری آنلاین: ثبت نام بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که همانند سال قبل از 12 تا 22 اردیبهشت در محلی مصلی تهران برگزار خواهدشد، از 15 اسفند آغاز می شود.

به گزارش همشهری‌آنلاین روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی تاریخ ثبت نام را 15 اسفند اعلام کرده و  قائم مقام نمایشگاه بیست و یکم نیز در گفت و گو با خبرگزاری کتاب اعلام کرده است که نمایشگاه مطابق سال گذشته در مصلی برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش این دوره هم مانند نمایشگاه‌های گذشته از چند بخش داخلی، خارجی، جنبی تشکیل شده‌است که بعضی بخش‌ها، خود به چند بخش، مجزا می‌شوند.

به گفته حجتی  ثبت‌نام نمایشگاه سال 87  از سوی تشکل‌های تخصصی ناشران، انجام می‌شود، به نحوی  که در بخش داخلی، ناشران عمومی از سوی اتحادیه تعاونی‌های ناشران، ناشران دانشگاهی از سوی انجمن ناشران دانشگاهی، ناشران کودک و نوجوان از سوی انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و ناشران آموزشی از سوی انجمن ناشران کتاب‌های آموزشی ثبت‌نام می‌شوند.

گزارش همشهری آنلاین حاکی است ، همانند دو سال گذشته اتحادیه و تعاونی  ناشران و کتابفروشان تهران به عنوان با سابقه ترین نهاد صنفی نشر همکاری مستقیم با دست اندرکاران معاونت فرهنگی وزارت ارشاد ندارند.

به گفته حجتی تا چند روز آینده در فراخوانی که در مطبوعات منتشر می‌شود قوانین، مقررات، جزئیات و چگونگی شرکت در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام می‌شود.

ناشران از تاریخ 15 اسفندماه با مراجعه به تشکل‌های یادشده یا با مراجعه به سایت WWW.TIBF.IR می توانند فرم‌های ثبت‌نام را دریافت کنند.

در نمایشگاه بیستم کتاب بیش از 1800 ناشر داخلی و 700ناشر  خارجی شرکت داشتند[سابقه خبر]

کد خبر 45295

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز