دستکم 50 آتش‌نشان و تعداد 10 دستگاه خودروی عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در ایام برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) مستقر هستند

 به گزارش روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی تهران، به نقل از سما، فتح الله تیموری مدیر منطقه یک آتش‌نشانی تهران و نماینده این سازمان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب با اعلام این خبر افزود: جلسات مربوط به این اقدام از اواخر سال گذشته برگزار شد و نیروهای سازمان آتش‌نشانی از روز 18 فروردین ماه در محل برگزاری نمایشگاه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) مستقر شدند.

وی با بیان اینکه هم اکنون 3 دستگاه خودروی آتش‌نشانی در مصلی مستقر است، گفت: همزمان با افتتاح نمایشگاه کتاب بر تعداد خودروها و نیروهای سازمان افزوده خواهد شد. به طوری که در ایام برگزاری نمایشگاه 10 خودرو به همراه 50 نیروی عملیاتی در نمایشگاه حضور خواهند داشت.

به گفته تیموری اگر نیاز به حضور نیرو و خودروهای بیشتری هم باشد سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی آمادگی این کار را خواهد داشت.

مدیر منطقه یک آتش‌نشانی تهران گفت: با توجه به انجام ساخت و ساز در محدوده مصلی و عدم وجود لوله آب آتش‌نشانی در آن محدوده، از تعدادی خودروهای پشتیبان کننده هم در طول ایام برگزاری نمایشگاه استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه سازمان ارتباط و همکاری خوبی با وزارت ارشاد و ستاد مدیریت بحران شهر تهران داشته است، گفت: امیدواریم با تلاش خوب نیروها بتوانیم ایمنی نسبی را در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب برقرار کنیم.

کد خبر 50484

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز