سبک لباس پوشیدن ویکتوریا بکهام یک‌ بار دیگر توجه‌ رسانه‌ها را به خود جلب کرد.

ويكتوريا بكام - طراح مد - لباس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از دیلی میل، وقتی ویکتوریا بکهام به استودیوی برنامه Jimmy Kimmel Live رفت، یک‌بار دیگر سبک لباس پوشیدنش توجه‌ رسانه‌ها را به خود جلب کرد. این کارآفرین مد و زیبایی که 45 سال دارد لباسی شیری‌رنگ با پارچه‌ای طرحدار و یقه‌ای به شکل گل به تن داشت. دامن ویکتوریا هماهنگ با بلوزش بود و کمربند زنجیری سیاه و طلایی رنگی بسته بود که بر زیبایی لباسش افزوده بود.

این طراح مد و لباس اکسسوری‌هایش را هوشمندانه انتخاب کرده بود و با کفش پاشنه‌دار جیر بنفش و سِت‌کردن آن با کیف کلاچ گوشواره‌های الماس بیش از همیشه ظاهری شیک پیدا کرده بود. همچنین موهای دم‌اسبی ویکتوریا و آرایش ملایم، جذابیت او را دوچندان کرده بود.  

  • ویکتوریا بکهام که قبل از ازدواج نام خانوادگی‌اش آدامز بود، تاجر، مدل، طراح مد، خواننده و ترانه‌سرای انگلیسی است و در ایالت شرقی انگلستان به دنیا آمده و با فوتبالیست مشهور دیوید بکهام ازدواج کرده ‌است. آن‌ها سه فرزند پسر و یک دختر دارند.
     
  • او در دهه گذشته با تولید پوشاک به صنعت مد وارد شد و در زمینه مد و استایل حرفی برای گفتن دارد. ویکتوریا بعد از مدتی طراحی برای برند Rock & Republic، سرانجام برند خود به نام dVb style را راه‌اندازی کرد.
کد خبر 464380

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha