سه‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۰
۰ نفر

لباس «اولیویا نیوتن جان» در فیلم سینمایی «گریس» با قیمت بالایی به فروش رفت. این لباس به نفع یک مرکز درمانی سرطان به حراج گذاشته شده بود.

اولیویا نیوتن جان - بازيگر فیلم گریس - هاليوود

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، لباس‌های اولیویا نیوتن جان که در فیلم سینمایی «گریس» از آنها استفاده کرده بود در یک حراجی بیش از دو برابر ارزش پیش‌بینی ‌شده و به مبلغ ۴۰۵ هزار و ۷۰۰ دلار (۳۰۰ هزار یورو) فروخته شد.

این لباس را نیوتن جان در فیلم موزیکال محصول ۱۹۷۸ پوشیده بود و بین ۵۰۰ اقلامی قرار داشت که حراج جولین برای کمک به افزایش یک مرکز درمانی سرطان در استرالیا به فروش گذاشته شده بود. نام خریدار این لباس‌ها اعلام نشده است.

در این حراج بیشتر اقلامی که به فیلم‌ها مربوط می‌شدند بیشتر از حد انتظار فروش رفته‌اند و تا کنون در حدود ۲.۴ میلیون دلار فروش داشته است.

همچنین، در این حراجی یک پوستر از فیلم سینمایی «گریس» که امضای نیوتن جان، جان تراولتا و دیگر اعضای این فیلم روی آن بود، به ارزش ۶۴ هزار دلار به فروش رسید، در حالی که پیش‌بینی می‌شد به مبلغ هزار دلار به فروش برسد. دو لباس دیگر نیز به قیمت‌های ۱۸ هزار و ۷۵۰ دلار و ۵۰ هزار دلار به فروش رسید.

این بازیگر و خواننده که زاده بریتانیا و بزرگ شده استرالیاست، اکنون ۷۱ سال سن دارد و خودش نیز امسال اعلام کرد برای سومین بار است که با بیماری سرطان مقابله می‌کند. او تا کنون پنج جایزه از جشنواره گرمی دریافت کرده و چندین آهنگ پرفروش‌ دارد.

کد خبر 461689

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مهارت‌های زندگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha