همشهری آنلاین: ستاره نیوزیلندی هالیوود همزمان با جشن تولد ۵۴ سالگی خود حدود ۲۰۰ قطعه از اشیای مربوط به دوران زندگی مشترک با دانیل اسپنسر را در نمایشگاه «هنر طلاق» به حراج گذاشت و از این راه میلیون‌ها دلار به جیب زد.

گلادیاتور

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از اينديپندنت، اين حراجي شامگاه شنبه در حراج‌خانه ساثبيز در سيدني برگزار شد؛ يعني روزي كه مي‌توانست پانزدهمين سالگرد آغاز مشترك راسل كرو با اسپنسر باشد. بازيگر سرشناس شخصا در حراجي حضور يافت و با رفتن روي صحنه مواردي چون شمشير فيلم سينمايي «گلادياتور» مربوط به سال 2000 و يك ويلن ميلاني مربوط به فيلم «ارباب و فرمانده» را معرفي كرد. اين ويلن 128 ساله به قيمت 135 هزار دلار فروخته شد.

محبوب‌ترين اشياي موجود در حراجي به فيلم حماسي «گلادياتور» تعلق داشتند كه خيلي زود با قيمت‌هايي بسيار بيش از قيمت پايه به فروش رسيدند. از جمله يك زره كه با قيمت پايه 20 هزار دلار وارد حراجي شد و در نهايت با قيمت 125 هزار دلار چكش خورد. موزه ملي استراليا هم كه با توپ پر به حراجي ساثبيز در سيدني آمده بود، يك جفت چكمه دكتر مارتن مربوط به فيلم سينمايي «رامپر استامپر» را به قيمت 10 هزار دلار و لباس مربوط به «ماديان نقره‌اي» را به قيمت دو هزار دلار خريد.

لباس كرو در «ارباب و فرمانده» به قيمت 115 هزار دلار، جليقه فيلم «بينوايان» به قيمت 12 هزار دلار و يك قطعه لباس چرمي مربوط به «مرد سيندرلايي» به قيمت هفت هزار دلار ديگر قطعه‌هايي بودند كه در «هنر طلاق» فروخته شدند. يكي از عجيب‌ترين موارد هم جمجمه يك جانور بود كه پيش‌تر در اختيار لئوناردو دي‌كاپريو تعلق داشت و اينجا 65 هزار دلار چكش خورد. ضمن اينكه تابلويي از چارلز بلكمن با 360 هزار دلار گران‌ترين اثر حراجي لقب گرفت.

حاضران در حراجي «هنر طلاق» حدود پنج ساعت براي خريدن لوازم و اشياي مربوط به زندگي مشترك كرو با اسپنسر وقت صرف كردند و در نهايت رقمي حدود سه ميليون و 700 هزار دلار به حساب او ريختند. مهمانان در پايان با خواندن آواز «تولدت مبارك» 54 سالگي آقاي بازيگر را تبريك گفتند و كرو هم از به دست آوردن چهار ميليون دلار فقط در پنج ساعت ابراز رضايت كرد.

کد خبر 402272

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha