همشهری آنلاین: سلمان خان ستاره بالیوود به پنج سال زندان و ۱۰ هزار روپیه جریمه محکوم شد.

سلمان خان

ستاره بالیوود در حالی به جرم شکار غیرقانونی گونه‌ای نادر از بز کوهی هندی در ۲۰ سال پیش به پنج سال زندان و ۱۰ هزار روپیه جریمه محکوم شد که در سه دادگاه پیشین برای از این اتهام تبرئه شده بود.

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از گاردين، سلمان خان سال 1998 هنگام بازي در فيلم سينمايي «ما كنار هم هستيم» دو غزال هندي تحت پوشش محيط زيست را در ايالت غربي راجستان شكار كرد و به واسطه همين اتهام سه نوبت روانه دادگاه شد اما سرانجام دادگاهي در شهر جودپور او را در چهارمين محاكمه به زندان و جريمه نقدي محكوم كرد. چهار بازيگر ديگر اين پروژه از جمله سيف علي‌خان از شراكت در جرم سلمان خان تبرئه شدند.

ستاره سرشناس و جنجالي باليوود بايد چند روز در بازداشت پليس باشد. با اين حال او مي‌تواند به حكم صادرشده در دادگاه عالی‌ هند اعتراض كند. دادگاه اين بازيگر محبوب و مشهور تحت تدابير شديد امنيتي برگزار شد تا هواداران نتوانند وارد صحن دادگاه شوند. سلمان خان دسامبر 2015 از اتهام در پرونده کشتن مردی بی‌خانمان و آسيب ديدن چهار فرد دیگر در حادثه خودرو مربوط به سال 2002 تبرئه شد.

بازيگر 52 ساله سينماي هند كه اين روزها سرگرم بازي در پروژه «مسابقه 3» به کارگردانی رمو د سوزاست، بيش از 100 فيلم در كارنامه دارد و بيشتر براي هنرنمايي در فيلم‌هاي حادثه‌اي از جمله «بی‌باک»، «باديگارد» و «یک تایگر» شناخته مي‌شود. سلمان خان از گران‌ترين بازيگران باليوود است و آخرين فيلم او «تايگر زنده است» درباره عمليات يك مامور براي نجات گروگان‌ها از دست داعش 85 ميليون دلار در دنيا فروخت.

کد خبر 402067

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha