عکس کریسمس خانواده کیم‌ کارداشیان دردسرساز شد و کاربران در توییتر استفاده از فتوشاپ را در این عکس تشخیص دادند.

کیم کارداشیان و دخترش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایندیپندنت، کیم کارداشیان گفت مجبور شده دخترش نورث را روی عکس خانوادگی برای کریسمس فتوشاپ کند. این ستاره تلویزیون در برنامه الن دجنرس توضیح داد که وقتی خانواده مشغول گرفتن عکس‌های خانوادگی کریسمس بودند، دختر ۶ ساله‌اش نورث حال خوشی نداشت و نهایتا از جلوی دوربین حاضر شدن سر باز زد.

کیم کارداشیان ۳۹ ساله گفت: نورث حال خودش را در آن روز داشت و حاضر نشد جلوی دوربین بیاید. مدام گریه می‌کرد چرا که مدل موی خاص خودش را می‌خواست.

خانم کارداشیان به نورث می‌گوید اگر نمی‌خواهد در عکس خانوادگی باشد «موردی ندارد»، عکسی که کانیه وست و سه کودک دیگر خانواده در آن حضور خواهند داشت و برایش توضیح داد همه خانواده بدون او عکس خواهند گرفت.

خانم کارداشیان در ادامه گفت نظر نورث اما سریع عوض شد: «صبح روز بعد از خواب برخاست و گفت: مامان خیلی دلم می‌خواهد روی عکس یادگاری باشم. او گفت فقط می‌خواهم با تو عکس بگیرم. من هم گفتم خیلی عالی. به عکاس زنگ زدم تا بیاید و از ما عکس بگیرد. به عکاس گفتم: من اکنون هیچ آرایشی بر صورت ندارم و قیافه‌ام خیلی متفاوت است. بیا فقط تظاهر کنیم، از هر دوی ما عکس بگیر ولی بعد من را از عکس ببر و او را در عکس خانوادگی فتوشاپ کن. این گونه عکس یادگاری زیبایی خواهد شد.»

در عکس نهایی هر شش عضو خانواده روی راه پله خانه خویش در لس‌آنجلس دیده می‌شوند که لباس‌های راحتی خاکستری یکدستی به تن دارند. گفته‌های این ستاره تلویزیون درباره نورث بعد از آن اظهار شد که هواداران در توییتر به فتوشاپ شدن دختر شش ساله روی عکس یادگاری شک کرده بودند.

شخصی نوشت: «کاملا واضح است که این فتوشاپ شده است.» و فرد دیگری هم به ناهماهنگی نور این بخش از عکس با سایر قسمت‌های آن اشاره کرد. یکی از کاربران توییتر همچنین از کیم کارداشیان پرسید چرا حلقه ازدواج خویش را به دست ندارد که او هم پاسخ داد در واقع حلقه را به انگشت داشته: «حلقه خیلی باریک و نازکی است.»

کد خبر 472136

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مهارت‌های زندگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha