جمعه ۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۷
۰ نفر

شاید مرلین مونرو به بهترین محصولات مراقبت از پوست در دنیا دسترسی داشت، اما برای درخشان شدن پوستش از یک محصول داروخانه‌ای معروف استفاده می‌کرد.

مرلین مونرو چند هفته قبل از مرگ - در ۳۶ سالگی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایندیپندنت، رنه تیلور بازیگری که در دانشکده تئاتر همکلاسی مونرو بوده گفته که او برای مرطوب‌سازی پوستش عادت خاصی داشت و مقدار زیادی وازلین به پوستش می‌زد.

تیلور هنگام صحبت در مراسم جشن ۵۰ سالگی موسسه تئاتر و فیلم لی‌استراسبرگ از این توصیه همکلاسی‌اش در زمینه زیبایی یاد کرد.

به گزارش تارنمای پیج سیکس، تیلور گفت: مرلین مونرو درخشان‌ترین پوستی را داشت که به عمرم دیده‌ بودم. یک روز همراه با لی‌استراسبرگ وارد کلاس شد و مجبور شدم ازش بپرسم با پوستش چه می‌کند.

مرلین به من گفت: من هر روز صبح به کل بدنم وازلین می‌زنم و بعد سه ساعت در حمام آب داغ می‌مانم. با این کار پوستم برق می‌زند.

اما به گفته تیلور این روش در مورد او جواب نداد. او گفت: من هم رفتم و این کار را امتحان کردم و نزدیک بود غرق شوم.

متخصص پوست مونرو، ارنو لازلو، بیان کرد او هم از کرم مرطوب‌کننده‌ای به نام فلیتیل فعال استفاده می‌کند. او علاوه بر این‌که با ژله نفت یا همان وازلین حمام می‌کرد، از این محصول قبل از این‌که مواد آرایشی را به صورتش بمالد نیز استفاده می‌کرد تا پوستش همیشه به نظر مرطوب بیاید.

بنا بر گزارش مجله ووگ، مونرو هر روز از کرم پاک‌کننده خنک پوند، کرم هشت ساعته الیزابت آردن و روغن زیتون نیز برای مراقبت از پوستش استفاده می‌کرد تا پوستی شاداب و درخشان داشته باشد.

این بازیگر که در سال ۱۹۶۲ در ۳۶ سالگی درگذشت از پوستش نیز در برابر نور آفتاب محافظت می‌کرد، چون فکر می‌کرد پوست برنزه دیگر جذابیتی ندارد و سالم‌تر هم نیست و دلش می‌خواست تمام بدنش سفید باشد.

کد خبر 466278

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha