همشهری‌آنلاین: وزیرامورخارجه ایران در دیدار با " شیخ محمد الصباح" معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه کویت با اشاره به روابط خوب دو کشور گفت: مرحله جدیدی در گسترش مناسبات دو کشور گشوده شده است.

 به گزارش سه‌شنبه شب، اداره کل اطلاعات و مطبوعات وزارت امورخارجه، منوچهر متکی دراین دیدار اظهارداشت: این رویکرد جدید محصول اراده سیاسی مقامات عالیه دو کشور ایران و کویت است.

وزیرامورخارجه بااشاره به دیپلماسی صمیمیتی که بر روابط دو کشور حاکم می باشد افزود: این صمیمیت بهترین سرمایه دستگاه دیپلماسی دو کشور برای پیشبرد امور دوجانبه است.

دراین دیدار معاون نخست وزیر و وزیرامورخارجه کویت بااشاره به روابط خوب دو کشور گفت: ما هم معتقدیم این دیدار فصل تازه‌ای در تحکیم روابط گشوده است.

شیخ محمد الصباح افزود: تعمیق و گسترش روابط ایران با کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس به دنبال سفر دکتر احمدی نژاد به دوحه، وارد مرحله جدیدی شده که ظرفیتهای جدیدی در روابط دوجانبه و منطقه‌ای به همراه خواهد داشت.

دکتر شیخ محمد الصباح معاون نخست وزیر و وزیر امورخارجه کویت به منظور شرکت در اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و کویت روز سه شنبه وارد ایران شد.

کد خبر 41879

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز