همشهری آنلاین: خبرگزاری‌های مختلفت داخلی و خارجی خبرهای متناقضی از انتصاب آرتور ژورژی به عنوان سرمربی تیم ملی ایران منتشر می‌کنند.

علت به توافق نرسیدن با آرتور ژورژی مسائل مالی نبوده است و چیزی که مد نظر ماست هنوز صورت نگرفته است.

در حالی که خبرگزاری ایسنا به نقل از "یک عضو کمیته انتقالی" از نهایی شدن مذاکرات با این مربی پرتغالی خبر داده است شبکه خبر به نقل از "یک عضو کمیته انتقالی" این خبر را تکذیب کرده است.

ایسنا در مورد مذاکرات کمیته انتقالی و ژورژی نوشته است: در پایان مذاکرات مستقیم نمایندگان کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال با آرتور ژورژی به توافق رسیدند اما عقد قرارداد منوط به نظر سازمان تربیت بدنی شد.

این خبرگزاری در ادامه به نقل از این منبع آورده است: توافقات کامل انجام شده و پس از اعلام نظر مثبت سازمان تربیت بدنی ژورژی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال مشغول به کارخواهد شد.

اما این در حالی است که شبکه خبر با تایید مذاکرات مستقیم کمیته انتقالی با ژورژی انتصاب وی به عنوان سرمربی ایران را به نقل از عضو کمیته انتقالی تکذیب کرده است: هنوز چیزی که مطلوب نظر فدراسیون فوتبال است به وجود نیامده است.

شبکه خبر به نقل از منبع خبری خود دلیل نرسیدن به توافق نهایی را این گونه عنوان کرده است: علت به توافق نرسیدن با آرتور ژورژی مسائل مالی نبوده است و چیزی که مد نظر ماست هنوز صورت نگرفته است.

این در حالی است که ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه خبر انتصاب ژورژی به عنوان سرمربی تیم ملی ایران را مخابره کرده است. ایرنا در خبر خود به نقل از خبرگزاری فرانسه آورده است: آرتور ژورژی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران انتخاب شده است.

در گزارش خبرگزاری فرانسه که به نقل از یک منبع آگاه که نام وی فاش نشده همچنین آمده است که ابراهیم منصورزاده به عنوان دستیار ایرانی او انتخاب شده است.

سایت رسمی فیفا هم پنج‌شنبه در بخش مربوط به ایران در مقابل عنوان سرمربی تیم ملی ایران نام آرتور ژورژی را آورده است.

اولین بار خبر مذاکره کمیته انتقالی با آرتور ژورژی را رسما مهدی خبیری عضو کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال اعلام کرد.

خبیری علاوه بر نام ژورژی  از ژاک سانتینی هم به عنوان یکی از نامزدهای تصدی‌ عنوان سرمربی تیم ملی نام برد و عنوان کرد به زودی یکی از این دو مربی که به احتمال زیاد ژورژی خواهد بود به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب خواهند شد.[سابقه موضوع]

کد خبر 40280

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز