مجوز افزایش سرمایه 4 شرکت فعال در بورس اوراق بهادار تهران صادر شد. در نخستین اقدام، سازمان بورس اوراق بهادار مجوز افزایش سرمایه یک هزار و 300 میلیارد ریالی را صادرکرد.

براساس اطلاعیه اداره نظارت بر بازار اولیه تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت ایران خودرو در این اداره مورد بررسی قرار گرفت و بر اساس رسیدگی انجام شده مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقررات مربوط به انتشار سهام مشاهده نشد.

بر این اساس انجام افزایش سرمایه به تعداد یک هزار و 300 میلیون برگه سهم به ارزش هرسهم یک هزارریال از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران و به منظور اصلاح ساختار مالی بلامانع اعلام شده است. انجام افزایش سرمایه، حداکثر تا 60 روز از تاریخ 30 آبان امکان پذیر خواهد بود.

نفت پارس

براساس اطلاعیه اداره نظارت بر بازار اولیه تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت نفت پارس در این اداره مورد بررسی قرار گرفت و به این ترتیب انجام افزایش سرمایه به تعداد 100 میلیون برگه سهم به ارزش هرسهم یک هزارریال از محل سود انباشته و به منظور اجرای طرح‌های فورفورال 3 و بلدینگ و سایر طرح‌های در دست اجرا بلامانع اعلام شده است.

پتروشیمی اصفهان

مجوز افزایش سرمایه 300 میلیارد ریال شرکت پتروشیمی اصفهان توسط سازمان بورس اوراق بهادار صادرشد. انجام افزایش سرمایه به تعداد 300 میلیون برگه سهم به ارزش هرسهم یک هزارریال از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران و به منظور اجرای طرح توسعه فنل- اتن بلامانع اعلام شده است.

توسعه معادن روی

مجوز افزایش سرمایه 548 میلیارد و 625 میلیون ریال شرکت توسعه معادن روی ایران هم صادرشد.

انجام افزایش سرمایه به تعداد 548 میلیون و 625 هزار برگه سهم به ارزش هرسهم یکهزارریال از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی سهامداران و به منظور مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌های کالسیمین، معدنکاران انگوران، سرمایه‌گذاری اندیشه محوران و مرحله اول افزایش سرمایه شرکت‌های ذوب و روی بافق و تولید روی ایران و همچنین تملک و احیای معدن چاه میر یزد بلامانع اعلام شده است.

کد خبر 37813

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز