مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱ آبان ۱۳۸۶ - ۱۴:۴۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: شهرداری تهران خواهان تعریف ردیف بودجه مشخص برای مترو تهران شد.

به گزارش مهر، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: اختصاص ردیف بودجه مشخص برای مترو تهران بسیاری از مشکلات موجود را در این خصوص برطرف می کند و تأثیر عمده ای در توسعه حمل و نقل عمومی تهران خواهد داشت.

مهندس سید جعفر تشکری هاشمی ضمن ارائه این پیبشنهاد خاطر نشان کرد: توسعه مترو همواره به جهت کاستیهای موجود در زمینه اعتبارات دچار مشکل بوده  و اختصاص ردیف مشخص در بودجه کشور برای توسعه مترو تهران می تواند نگرانی ها در این زمینه را برطرف کند.

وی اقدام مجلس در افزایش سهم مترو در  حمل و نقل شهری به 30 درصد را مثبت ارزیابی کرد و افزود: امیدواریم نمایندگان مجلس به این پیشنهاد مطرح شده نیز مانند گذشته با دید مثبت بنگرند  تا اعتبارات مترو هر ساله به سرنوشت مسائل دیگر گره نخورد و این بودجه تحت تأثیر سلیقه های مختلف دچار مشکل نشود.

معاون شهردار تهران تصریح کرد: توسعه مترو در کلانشهرها تنها راه حل اساسی مشکل ترافیک و حمل و نقل شهری است  و تعامل مجلس ضمن ایجاد امیدواری در این خصوص فرصت ارزنده ای در صورت تحقق جهت توسعه مترو فراهم می آورد.

تشکری هاشمی خاطر نشان کرد: توسعه مترو نباید تحت تأثیر مسائل مختلف قرار بگیرد  و اختصاص ردیف مشخص می تواند از تأثیر سوء برخی تصمیم گیریهای مقطعی جلوگیری نماید.

کد خبر 34736

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز