همشهری آنلاین: دکتر محمود احمدی نژاد در جلسه صبح امروز(8 مهر) هیئت دولت نتایج سفر به نیویورک را مثبت ارزیابی کرد و گفت: امسال با عنایت خداوند، صدا و دیدگاه صادقانه ملت ایران به بسیاری از مردم جهان رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس جمهور با اشاره به سخنرانی در سازمان ملل متحد و حضور در جمع دانشجویان کلمبیا یادآور شد: دشمنان اگر چه با برنامه ریزی های قبلی قصد داشتند جمهوری اسلامی را در افکارعمومی با اهانت و فحاشی محکوم و منزوی کنند اما به لطف الهی نتیجه معکوس گرفتند.

دکتر احمدی نژاد تصریح کرد: کسانی که در صحنه سخنرانی ها حضور داشتند و یا گزارش کامل برنامه‌ها را مشاهده کرده اند، به صداقت و درستی مسیر مجریان جمهوری اسلامی ایران پی بردند.

وی با تاکید بر این که اکنون کشورمان برای صلح جهانی برنامه دارد که درتعارض کامل با برنامه های استکبار جهانی است، اظهار داشت: گر چه همه تبلیغات دشمن به این استوار است که نگذارند محتوای این برنامه ها به گوش جهانیان برسد، اما خوشبختانه امسال با عنایت خداوندی صدای ما به بسیاری از مردم جهان رسید و در آینده شاهد اثرات مثبت آن خواهیم بود.

رئیس جمهور دریافت نشان «کبوتر صلح» از طرف جامعه کلیساهای آمریکا را یکی از مظاهر درستی مسیر جمهوری اسلامی ایران در ستایش از صلح و آرامش در جهان دانست و گفت: سخنان صادقانه هیچ گاه از چشمان تیزبین آگاهان جهان مخفی نمی ماند.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به فرا رسیدن لیالی قدر اظهار داشت: در این شب ها با حضور قلب و خشوع از خداوند متعال بهترین سرنوشت را برای امت اسلامی و مردم جهان خواستار شویم و صلح و دوستی، برادری و محبت را در سایه حکومت مهدی موعود(عج) آرزو نماییم.

دکتر احمدی نژاد با تسلیت شهادت مولی الموحدین علی ابن ابیطالب به دوستداران آن حضرت گفت: حضرت علی(ع) شهید راه عدالت ومیزان و معیار راستی و صداقت در همه عصرها و نسل ها هستند و امروز جهان بیش از هر زمانی به رهنمودهای انسان ساز حضرتش نیازمند است.

کد خبر 32775

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز