همشهری آنلاین: احمدی نژاد در دیدار با ایرانیان مقیم آمریکا گفت: ملت ایران مملو از شجاعت، تلاش، کار و علم است و نیازی به بمب اتم ندارد.

به گزارش شبکه خبر محمود احمدی نژاد یکشنبه شب (اول مهر) در مراسم افطاری ایرانیان مقیم آمریکا که در فضائی صمیمی برگزار شد با اشاره به فرهنگ، هویت و تمدن غنی ایرانیان در طول تاریخ افزود: ملت ایران در علم، اندیشه، فرهنگ، هنر و ارزشهای انسانی سهمی ممتاز و یگانه داشته است و مردم ایران همواره دوستدار سایر ملت ها بوده و امروز هر ایرانی در هر جای جهان منشا خیر و دوستی است.

وی با اشاره به پیشرفت های علمی، فنی و تحقیقاتی در کشور گفت: دانشمندان ایران در بسیاری از زمینه های علمی و پژوهشی به دستاوردهای مهمی رسیده اند که تنها دو یا سه کشور جهان از این فن آوری ها برخوردارند.

احمدی نژاد در ادامه با اشاره به اینکه ایرانیان خارج از کشور سفیر فرهنگی کشور هستند اظهار داشت: ما باید با کمک هم ایران عزیز را به گونه ای بسازیم که شایسته نام ملت ایران باشد.

رئیس جمهور کشورمان گفت: مردم ایران راه خود را که استقلال در همه زمینه ها براساس ارزش ها و باورهای مردم ایران است انتخاب کرده و تهدیدهای دشمن نمی تواند ایران را از راه اصلی خود باز دارد.

کد خبر 32261

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز