مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۸۶ - ۱۷:۱۹
۰ نفر

در حالی معاون عمرانی وزیر کشور از دریافت نکردن سفارش جداگانه‌ای برای خرید اتوبوس‌های تندرو (BRT) از سوی شهرداری سخن می‌گوید که معاون حمل‌و نقل شهرداری به انجام مکاتبات مختلف با سازمان شهرداری‌ها اشاره می‌کند.

وی می‌گوید: ما در هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهیم طرح تندرو (BRT) ابتر بماند و آن‌ را به نتیجه خواهیم رساند.

سید جعفر تشکری هاشمی در گفتگو با خبرنگار همشهری، با اشاره به اینکه اگرچه مرجع اصلی تامین اتوبوس سازمان شهرداری‌هاست و ما در حدود 3-2 ماه پیش طی مکاتبات مختلف ویژگی اتوبوس‌های مورد نظر خود را به آنان اعلام کردیم، اما به نظر می‌رسد که این طرح هنوز مورد توجه قرار نگرفته است، در ادامه افزود: شهرداری تهران در انجام این طرح مصر است و طرح تندرو را چه با کمک شهرداری و چه بدون کمک آن به انجام می‌رساند، چرا که معتقد است با این کار مردم به راحتی در شهر تردد می‌کنند.

معاون عمرانی وزیر کشور در این باره گفت: سفارش جداگانه‌ای برای خرید اتوبوس‌های تندرو از سوی شهرداری تهران دریافت نکرده‌ایم و دستور خریدی نیز از سوی وزارت کشور داده نشده است، لذا تنها برای اتوبوس‌های دو کابینه‌ای که از قبل سفارش داده شده، اقدام خواهیم کرد.

هاشمی در گفتگو با ایسنا، درباره اعلام نظر وزیر کشور برای واردات اتوبوس‌های دو‌کابینه و استفاده از آن در خطوط تندرو، توضیح داد: احتمالا ایشان برداشت اشتباه از سوال کرده‌اند، چرا که اتوبوس‌های دو کابینه را همین الان هم داریم و برای اتوبوس‌های تندرو سفارشی نداده‌ایم.

وی تصریح کرد: اعلام وزیر برای اتوبوس‌های دو کابینه برای مصارف عادی حمل و نقل شهری بوده است، به طوری که یک‌هزار دستگاه اتوبوس دو کابینه سفارش داده شده و تا قبل از پایان سال وارد می‌شود.

کد خبر 31631

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز